23 Juli 2017
Home > Introducties & Acties

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Introducties & Acties

  • Snickers® lanceert: Play Like Pelé

    SNICKERS® heeft een nieuwe landelijke campagne gelanceerd waarin de grootste voetballegende ter wereld centraal staat: Pelé. Een balletje trappen vanaf hetzelfde veld als Pelé is voor velen een droom. Een droom die SNICKERS® werkelijkheid laat worden, door uw gasten uit te nodigen voor: PLAY LIKE PELÉ. Zij maken met deze actie kans om een trainingsdag met Pelé of één van de 5.000 SNICKERS® Sportbags te winnen. In iedere (single en 2-pack) verpakking zit een ‘Move like Pelé’- sticker, waarop de beroemde moves van Pelé afgebeeld zijn. 

    29-05-2017 | Marije de Leeuw
  • M&M’s®: Met wie deel jij ‘m?

    Dat de vertrouwde M&M’s® tijdelijk beschikbaar zijn in een actieverpakking kan niemand zijn ontgaan. Ideaal om te delen met vrienden of familie maar ook perfect voor onderweg.

    29-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Oreo lanceert Oreo Crispy&Thin

    Oreo is niet meer weg te denken uit het koeksegment en laat al jaren een sterke groei zien. Daarom introduceert Mondelez Nederland binnen het out-of-homekanaal Oreo Crispy&Thin 48 gram.

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • VariaJantjes uitgebreid met Melvita honing

    Van Oordt introduceert met Melvita honing de elfde smaak broodbeleg in haar VarieJantjes assortiment. Van Oordt’s VarieJantjes zijn kleine doosjes broodbeleg met slechts twaalf cupjes per smaak.

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • belVita bouwt verder met zachte variant

    Na de introductie van belVita in 2014 bouwt het merk in 2017 verder met de introductie van een nieuwe foodform: belVita Soft. Een innovatieve en vernieuwde smaaksensatie, voor een zacht en lekker begin van de dag.

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Stimorol Max Frost

    Een sensationele innovatie met smaak en verfrissing in één gum, dat is Stimorol Max Frost. Het bijzondere is dat de smaak en tegelijkertijd verfrissing duidelijk naar voren komen, een echte innovatie in de categorie.

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Snickers® nu tijdelijk in witte chocolade

    De bekende Snickers® Reep, is nu verkrijgbaar in de populaire smaak: witte chocolade. Witte chocolade is de populairste smaak van het moment. Lift daarom nu mee op deze trend en creeër extra omzet door Snickers® White op te nemen in het assortiment.

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Cleaning Cloths met exelCLEAN®

    Hoeveel tijd besteden uw mensen echt aan uw belangrijkste werkzaamheden? Om uw bedrijf steeds beter te laten presteren moeten de werkprocessen continu worden verbeterd. Naast het stroomlijnen van systemen en methodes is er één mogelijkheid om tijd, geld en moeite te besparen die vaak over het hoofd wordt gezien: uw poets- en reinigingstaken. Verander schoonmaaktijd in productietijd met de nieuwe en verbeterde Tork Cleaning Cloths met exelCLEAN®.  

    04-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Coca-Cola introduceert biologische Honest

    Een biologisch drankje dat letterlijk ontstaan is uit een keukenexperiment. Dat is Honest. Een caloriearme en verfrissende dorstlesser gemaakt van kruidenthee, versterkt met natuurlijke fruitsappen en licht gezoet met biologische rietsuiker.  

    25-04-2017 | Kim van Dijk
  • Nieuwe smaken Chaudfontaine Fusion

    Coca-Cola komt deze lente met twee nieuwe frisse smaken van Chaudfontaine Fusion. Het lichtbruisende mineraalwater met natuurlijke fruitsmaak is vanaf half april verkrijgbaar in de smaken framboos-limoen en limoen-munt.

    11-04-2017 | Kim van Dijk

Pagina's