25 April 2017
Home > Introducties & Acties

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Introducties & Acties

  • De lekkerste repen, ook als ijsvariant!

    Al jarenlang zijn de candybars van Mars niet uit de schappen weg te denken. Maar wist u dat ook vanuit de vriezer menig consument wordt verleid en verrast?

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuwe Knusper Schnitzel Homestyle écht homemade

    Het verlangen naar authentieke smaken met de charme van traditionele bereidingswijzen bepalen de trend. De trend van vakmanschap doet klassiekers uit de traditionele keuken herleven. Regionale specialiteiten en traditionele gerechten heroveren de menukaart, maar dan wel in een nieuw jasje.

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Coca-Cola lanceert nieuwe Zero Sugar smaken

    Coca-Cola Zero Sugar krijgt er steeds meer fans bij. Sinds de lancering in september 2016 zijn consumenten goed te spreken over de vernieuwde smaak van de calorie- en suikervrije drank, die nog meer lijkt op de originele Coca-Cola. Mede dankzij een succesvolle introductiecampagne groeide het marktaandeel Coca-Cola zero sugar en volume sneller dan ooit. Reden voor Coca-Cola om ook in 2017 in te zetten op vernieuwde en verfrissende dranken die minder suiker en calorieën bevatten.  

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Coca-Cola vervangt Sprite door Sprite Zero

    Coca-Cola heeft de suikerhoudende variant van Sprite uit de schappen gehaald. Deze zoete frisdrank is vervangen door het recept van zijn suikervrije tegenhanger Sprite Zero.

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Coca-Cola lanceert Fïnley op Nederlandse markt

    Coca-Cola Nederland heeft Fïnley, een alcoholvrije en caloriearme drank voor volwassenen naar Nederland gehaald. Fïnley is ontwikkeld in het Coca-Cola innovatielab in Brussel. Eerder werd Fïnley met succes gelanceerd in België en Frankrijk.

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw van Kroketterij De Bourgondiër: Kalfskroket & Kalfsbitterbal

    In het zuiden van het land is het leven goed. De mensen genieten er volop van smaakvol eten, heerlijk drinken en goed gezelschap. In dit zuiden vindt Kroketterij De Bourgondiër zijn oorsprong. Hier bereiden we volgens traditioneel recept kroketten en bitterballen met overheerlijk draadjesvlees, smeuïge ragout en een heerlijk krokante korst. Een smaakbeleving waar heel Nederland van mag genieten!

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • M&M’s® Mix: Pinda, Crispy & Choco samen in één zak!

    Na het succes van het afgelopen jaar introduceert M&M’s® opnieuw de Limited Edition M&M’s® Mix: M&M’s® Pinda, Crispy & Choco samen in één zak. 40% van M&M’s® kopers koopt meer dan één smaak variant. Deze kopers hoeven dus niet meer te kiezen, want met M&M’s® Mix hebben ze alle varianten in één zak.

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw snackconcept voor de horeca: Mad ROOSTERS

    Vanreusel introduceert een volledig nieuw totaalconcept voor de horeca. De horeca is meer dan ooit op zoek naar kansen waarmee men zich kan onderscheiden en Vanreusel biedt haar nu een snackconcept waarmee nieuwe klanten kunnen worden aangetrokken.

    24-03-2017 | Marije de Leeuw
  • Stevige groei voor Naturalicious

    AMSTERDAM– Een flinke groei voor Naturalicious. De producent van rauwe, koudgeperste sappen en verantwoorde snacks is de opvallendste nieuwkomer binnen de categorie. Door de hogedruktechniek zijn de sappen lang houdbaar met behoud van alle gezonde eigenschappen uit groente en fruit. Albert Heijn en Marqt hebben Naturalicious opgenomen en online is het merk al een hit. Op de Horecava presenteerde het merk plannen om via verkoopautomaten nu ook scholen, ziekenhuizen en stations te veroveren.

    27-01-2017 | Marije de Leeuw
  • Amatè Ice Tea van Gelita Italian drinks

    Gelita introduceert Amatè Ice Tea

    Bij Gelita is sinds kort ook biologische Amatè Ice Tea verkrijgbaar.

    21-09-2016 | Remco van der Meij

Pagina's