16 December 2017
Home > Nieuws > Algemeen > GfK organiseert foodservice categoriedagen

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

GfK organiseert foodservice categoriedagen

DONGEN - Het is geen geheim dat er nog veel te ontdekken valt als het gaat om shoppergedrag binnen de vele foodservice kanalen. Nog interessanter wordt het als er ingezoomd wordt naar specifieke categorieën, want het converteren van een kop koffie werkt nu eenmaal iets anders dan een broodje tonijnsalade.

GfK ziet bij veel organisaties nog altijd een enorm hiaat in relevante shopperinzichten binnen foodservice, vooral op categorieniveau. In navolging van de jaarlijkse GfK Foodservice Formuledagen organiseert GfK daarom voor de eerste keer de GfK Foodservice Categoriedagen.

Actueel
Het onderzoeksbureau biedt een marktweergave die naar subcategorie en kanaal inzicht geeft in het aantal occasions, kopers en onderliggende profielen. Verder zal GfK uiteraard stilstaan bij de shopper-journey en bijbehorende touchpoints binnen ieder kanaal, maar bovenal veel aandacht voor actuele categoriethema’s.  GfK nodigt fabrikanten, formules en grossiers in foodservice dan ook van harte uit om deel te nemen, waarbij de vroege inschrijvers de ruimte hebben om gerichte topics in te brengen.

Praktisch
De kosten voor deelname bedragen 650 euro voor één dag, voor twee dagen betaalt u 1000 euro (inclusief lunch).  De dag start om 10.00 uur en zal rond 15.00 uur eindigen. Adres: GfK Netherlands, Middellaan 25, 5102 PB Dongen

Inschrijven
Inschrijven kan eenvoudig via de website www.gfk.com/nl.

Bron: Out.of.Home Shops