19 Oktober 2017
Home > Nieuws > Algemeen > Samenwerking De Beren en Jacobs Douwe Egberts

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Samenwerking De Beren en Jacobs Douwe Egberts

UTRECHT – Restaurantketen De Beren en Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional gaan een nauwe samenwerking aan.

De Beren bestaat inmiddels uit 31 restaurants en 18 bezorgrestaurants verspreid over Nederland. In al deze locaties kunnen gasten straks genieten van Douwe Egberts Espresso en Pickwick Slow Tea.

Meer rendement
JDE Professional gaat De Beren adviseren hoe meer rendement uit koffie en thee gehaald kan worden. Een belangrijke doelstelling van De Beren is het investeren in personeel door training en kennisoverdracht, hier biedt JDE Professional als partner de juiste ondersteuning op. Daarnaast gaat de koffiebrander helpen bij het aantrekken van nieuwe gasten en De Beren ondersteunen om de optimalisatieslag te maken in de warme dranken categorie.

Horecaketen
Wat ooit begonnen is met een eetcafé in Rotterdam is na meer dan 30 jaar uitgegroeid tot een grote horecaketen waar iedereen zich thuis voelt. De groei is niet alleen te danken aan het gezellige en informele karakter van de vestigingen, maar ook in de kwaliteit en versheid van de producten. De Beren wil blijven groeien en zich verder uitbreiden over het land.

Samen verder bouwen
“Intussen kunnen we ons meten met elk willekeurig restaurant, behoudens zaken met sterren of bib gourmands, terwijl onze prijsstelling wel lager is”, aldus Ad Schaap, eigenaar van De Beren restaurants. “Met de kennis van JDE Professional op het koffie en thee assortiment, maar ook van het activeren van de consument in de buitenshuis markt, willen we samen verder gaan bouwen en zo onze gasten optimaal bedienen”.

Toegevoegde waarde
“Wij zijn zeer verheugd dat we samen met De Beren deze weg mogen inslaan”, aldus Sander van der Linden, marketing director Jacobs Douwe Egberts Professional Benelux. “Met onze kennis en inzichten van eindgebruikers bieden we ondernemers toegevoegde waarde en bouwen wij concepten voor en samen met de klant”.

Bron: Out of Home Shops