18 Oktober 2018
Home > Nieuws > Algemeen > Strijd om nieuwe Foodservice Award

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Strijd om nieuwe Foodservice Award

AMSTERDAM – Q&A, de organisatie achter de Retailer of the Year-verkiezingen, gaat samen met de Horecava een nieuwe consumentenverkiezing organiseren. De strijd om de Foodservice Award draait het om het meest favoriete foodservicebedrijf in de ogen van de Nederlandse consument.

De eerste editie van de Foodservice Award start in september. De hedendaagse consument geeft volgens Q&A graag zijn mening over de diverse foodservice-outlets. De behoefte om deze mening te delen, is de reden voor de start van de Foodservice Award.

Een stem
Luuk Scholte, group food director van de Horecava, geeft tekst en uitleg over de nieuwe verkiezing. “Na de diverse vakjuryverkiezingen die onze branche rijk is, vindt Horecava het met de introductie van de Foodservice Award ook belangrijk om de gast in de horeca een stem te geven”, zegt hij. “De branche bloeit en er ontstaan veel nieuwe horeca-initiatieven. Het is daarom juist belangrijk de Nederlandse consument om zijn oordeel te vragen. Met deze publieksverkiezing biedt Horecava diverse foodservice-outlets in Nederland een unieke marketingtool om de gast nog meer aan zich te binden en blijvende ambassadeurs te creëren.”

Aanmelding
Vanaf 1 juni kunnen foodservicebedrijven zich aanmelden voor deelname aan de verkiezing. De stemperiode is van 17 september tot en met 15 november. De bekendmaking van de winnaars vindt plaats tijdens een feestelijke gala-avond op 8 januari 2019 tijdens de Horecava in de Amsterdamse RAI. Meer informatie is te vinden op info.foodserviceaward.nl

Bron: Out.of.Home Shops

Introducties & Acties

Nieuw: Limited Edition TWIX® Speculoos

De populaire smaak van traditionele speculooskruiden en kaneel vind je nu in deze Limited Edition...

Nieuw koekassortiment Van Strien

Van Oordt biedt een nieuw Van Strien koekassortiment aan. De koekjes van banketbakkerij Van Strien...

Consument kiest nieuwe Fanta-smaak

Fanta zero peach apricot is dé grote winnaar van de Fanta ‘Battle of the Flavours’-campagne.