20 November 2017
Home > Nieuws > Algemeen > Unilever en De Vries Van Oers maken ‘meesterlijke bal’

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Unilever en De Vries Van Oers maken ‘meesterlijke bal’

ROTTERDAM – Unilever Food Solutions en De Vries Van Oers hebben de handen ineengeslagen voor de ontwikkeling van BALLEN. Een combinatie tussen De Meester gehaktbal van De Vries Van Oers en de vleesjus van Knorr.

Speciaal voor het petrol-kanaal ontwikkelden beide fabrikanten het concept BALLEN. Snacks zijn binnen petrol nog altijd een groeisegment. Het horeca-aanbod is sterk in ontwikkeling qua aantal outlets, maar ook in kwaliteit. De gehaktbal uit de jus is daarbij een bekende hardloper. Om het aanbod bij de benzinepomp naar een nog smakelijker niveau te tillen, zijn snackfabrikant De Vries Van Oers en Unilever Food Solutions een unieke samenwerking aangegaan.

Eenvoudig
Het nieuwe concept wordt gelanceerd met een campagne die inspeelt op het stoere karakter van de gehaktbal uit de jus. Pompshophouders worden ondersteund met een uitgebreid communicatiepakket. BALLEN. is volgens de bedrijven ook binnen andere foodkanalen goed inzetbaar. Stefan Boom van Unilever Food Solutions licht toe: “Het bereidingsproces voor de ondernemer is heel gemakkelijk, waardoor het concept op bijna iedere locatie kan worden aangeboden. Verder hebben we meegedacht over een kleinere jusverpakking, zodat ondernemers niet te veel voorraad hebben en eenvoudig de juiste hoeveelheden kunnen bereiden. Ook dit werkt uiteindelijk positief door op de marge voor de ondernemer.”

Bron: Out.of.Home Shops