18 September 2018
Home > Nieuws > Convenience

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Convenience

  • McDonald’s plaatst laadpalen bij restaurants

    AMSTERDAM- McDonald’s en Nuon hebben een overeenkomst gesloten om eind 2018 te starten met het plaatsen van 168 snellaadpalen met elk twee snellaadpunten op alle locaties van McDonald’s in Nederland met een McDrive.

    11-09-2018 13:41 | Lisa van der Linden
  • Winnaar GfK Formule Rapport: Spar

    WAALWIJK – Spar profileert zich de laatste jaren in het on the go-segment steeds nadrukkelijker als gemaksformule voor elk moment van de dag. Juist daarom is Spar trots op de hoogste consumentenwaardering binnen dit segment in het GfK Formule Rapport Out of Home.

    27-08-2018 16:07 | Bart Manders
  • Shell bezorgt brandstof alleen bij bedrijven

    DEN HAAG- Shells experimentele bezorgdienst voor brandstoffen levert niet meer aan consumenten. TapUp, zoals de start-up vanuit het oliebedrijf heet, merkte dat er meer vraag kwam vanuit de zakelijke markt en besloot zich daarop te richten.

    24-08-2018 13:14 | Lisa van der Linden
  • Shell gaat waterstofstations bouwen

    DEN HAAG- Shell bouwt mee aan een netwerk van waterstofstations in Nederland. Het olie- en gasconcern begint met het aanleggen van vier Shell-stations waar dit mogelijk is: twee in de regio Amsterdam, een in Den Haag en een in het Drentse Pesse. Het is de bedoeling dat er uiterlijk begin 2020 waterstof op deze stations verkrijgbaar is.

    21-08-2018 10:02 | Lisa van der Linden
  • NS doet stationsrestaurants van de hand

    UTRECHT- De NS doet de restaurants van Broodzaak, Smullers en Starbucks op zijn stations van de hand. Broodzaak wordt gekocht door HMSHost, snackbarketen Smullers krijgt Lagardere als nieuwe eigenaar en SSP gaat de Starbucks-filialen uitbaten. Alle 1300 medewerkers van de drie ketens gaan mee naar de nieuwe eigenaren.

    03-08-2018 09:13 | Lisa van der Linden
  • Selecta is rol als vendingleverancier ontgroeid

    DORDRECHT - We drinken in Nederland behoorlijk veel koffie en dat doen we al jaren. Zeker op conveniencelocaties is koffie een van de meest verkochte producten. Consumenten nemen echter geen genoegen meer met een ‘slap bakje’. De opkomst van de vele koffiebarretjes zorgt dat men altijd op iedere locatie baristakwaliteit koffie wil drinken. Dat vraagt om een specifieke aanpak vanuit de automatenleverancier. “We komen er niet meer met: hier is uw automaat, veel plezier ervan.”

    14-06-2018 10:14 | Kim van Dijk
  • Conveniencebranche blijft doorgroeien

    AMSTERDAM - Het jaar 2017 was een goed jaar voor de tankshops langs de snelweg, de omzet groeide hier met 7 procent bij een volumegroei van 3 procent. De niet-snelwegen blijven nog altijd achter, de omzet bleef stabiel, maar het volume daalde met 3 procent. Enkele cijfers uit de Convenience Connected (voorheen Petrol Connected) Jaarupdate 2018.

    12-06-2018 12:25 | Kim van Dijk
  • Dockheer: ‘We weten straks exact wat de klant wil’

    ZAANDAM - Als general manager van AH to go weet Jan-Willem Dockheer een ding zeker: de klant heeft altijd haast en verwacht tegelijkertijd kwaliteit. “Dus alles moet snel, maar het moet vooral ook erg goed zijn.”

    12-06-2018 10:01 | Kim van Dijk
  • Hema opent eerste winkels in Oostenrijk

    AMSTERDAM- Hema opent in het voorjaar van 2018 twee winkels in de hoofdstad van Oostenrijk, Wenen.

    04-12-2017 11:21 | Lisa van der Linden
  • Nominaties GfK Formule Rapport Out of Home bekend!

    DONGEN – De GfK Foodservice Formuledagen zitten erop. De verschillende formules en toeleveranciers binnen Fastservice, Coffee & Lunch, On the Move en At Work zijn door het onderzoeksbureau volledig op de hoogte gebracht van de laatste trends en cijfers. Tegelijk met de GfK Formuledagen worden ook de genomineerden van het GfK Formule Rapport – Out of Home bekend gemaakt. Dit jaar met een aantal verrassende nieuwkomers.

    30-06-2017 15:57 | Kim van Dijk

Pagina's