28 November 2014
Home > Nieuws > Convenience > Webshop Bakker Bart 'al vruchtbaar'

Webshop Bakker Bart 'al vruchtbaar'

NIEUWEGEIN - De nieuwe webshop van Bakker Bart werpt al binnen twee maanden haar eerste vruchten af, zegt Tim Toonen, marketing manager van Bakker Bart. De weekomzet is al net zo hoog als die van een gemiddelde vestiging en dat zonder reclame ervoor te hebben gemaakt.

Dat zei Toonen onlangs op het Nationaal Foodservice Congres. Ook de gemiddelde bestedingen zijn toegenomen; liefst zes keer hoger dan in een fysieke shop. “Met name grote groepen, zoals bedrijven maken er gebruik van. Dit is dan ook het eerste bewijs dat het bedrijfskanaal waar we op mikken dit waardeert.” Toonen ziet ook veel potentie voor bedrijven en particulieren met mobiel betalen met een eigen Bakker Bart-account.

Bron: Out.of.Home Shops

Introducties & Acties

Fruity Line lanceert nieuw groentesappen concept: I'm Veggie

OCHTEN - Voorlopend op de groeiende gezondheidstrends introduceert Fruity Line I’m Veggie,...

Tork komt met nieuwe Natural dispenserservet

ZEIST - Onder het motto 'een bewuste keuze' introduceert Tork Xpressnap® Natural...

Depa komt met compleet lunchconcept

BEUNINGEN - Depa introduceert een nieuw lunchconcept, dat een complete range lunchverpakkingen voor...