20 Juni 2018
Home > Nieuws > Fabrikanten

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Fabrikanten

  • Heineken investeert in Britse pubs

    LONDEN- Heineken steekt miljoenen in zijn kroegen in het Verenigd Koninkrijk. De investering levert circa duizend nieuwe banen op, stelt de brouwer.

    18-06-2018 09:31 | Lisa van der Linden
  • Geen nieuw besluit deal groothandel Heineken

    ROTTERDAM- De overname door Sligro van de drankengroothandel van Heineken hoeft niet opnieuw te worden beoordeeld door de Autoriteit Consument & Markt (ACM). De rechtbank in Rotterdam bepaalde dat de afweging van de toezichthouder zorgvuldig is geweest. De ACM had bepaald dat er geen vergunning nodig was voor de overname.

    15-06-2018 12:18 | Lisa van der Linden
  • Danvo: 'Innovatie belangrijk in broodcategorie'

    RIEL - De afgelopen jaren is niet alleen in retail, maar ook binnen de out-of-homemarkt de omzet van de broodcategorie flink gestegen, zo blijkt uit recente IRI-cijfers. Dit onderstreept dat de ‘broodklant’ erg belangrijk is voor spelers in out-of-home, zoals bij tankstations en bedrijfscateraars. Door samen op te trekken met hun broodleverancier en zo meer werk te maken van hun broodpresentatie, kunnen zij deze klant nog beter bedienen en binden, en hogere marges behalen.

    14-06-2018 10:50 | Bart Manders
  • Mars laat categorie groeien

    VEGHEL - Het delen van eten is booming. Restaurants spelen er steeds vaker op in en ook op andere out-of-homelocaties biedt deze consumententrend volop kansen. Neem de deelbare chocolade binnen de categorie, een steeds groter segment met nog veel mogelijkheden. “De groeipotentie vanuit waarde en bekendheid is enorm.”

    14-06-2018 10:30 | Kim van Dijk
  • Tony’s Chocolonely staat voor uitdagingen

    AMSTERDAM - De cijfers liegen er niet om. Ieder jaar minstens 50 procent omzetgroei, sinds eind 2017 marktleider in foodretail en ook in het buitenland krijgt Tony’s Chocolonely een steeds sterkere positie. Toch willen de merkeigenaren niet spreken van een daverend succes, want er valt nog heel wat te verbeteren in de keten, waaronder in het petrolkanaal.

    14-06-2018 10:27 | Kim van Dijk
  • Van Geloven introduceert nieuwe bitterbal

    TILBURG - Bier en bitterballen. Al jaren een gouden combinatie. Niet alleen het drankje combineert goed met de snack, het gerstenat wordt ook regelmatig gebruikt in de receptuur van de bitterbal. Van Geloven introduceerde begin dit jaar een unieke variant met de Bourgondiër Leffe Stoofvlees Bitterbal. Een voor beide partijen bijzondere samenwerking.

    14-06-2018 10:06 | Kim van Dijk
  • Promotie van Lekker&Anders in out-of-home

    VENLO-NETTETAL - Met vijf verkoopstands brengt Pure Ingredients het merk Lekker&Anders de komende tijd onder de aandacht bij consumenten op out-of-homelocaties, zoals pretparken, tuincentra en festivals. Dit label biedt nieuwe pizza’s en maaltijdcomponenten, die zijn geïnspireerd op smaken uit diverse wereldkeukens.

    14-06-2018 09:52 | Bart Manders
  • Fuze Tea bij een derde van doelgroep bekend

    ROTTERDAM - “De introductie waar we in januari mee komen, moet je in de gaten houden, die wordt groots.” Zo kondigde CocaCola het eind vorig jaar aan. In januari 2018 was de lancering van Fuze Tea een feit, een compleet nieuw ijstheemerk voor de Nederlandse markt. Een half jaar later zijn de hoge verwachtingen meer dan overtroffen.

    12-06-2018 11:12 | Kim van Dijk
  • Brouwer Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

    LIESHOUT- Bierbrouwerij Bavaria verandert haar naam in Swinkels Family Brewers. Dat maakte de familie Swinkels, eigenaar van de brouwerij, bekend. Het biermerk Bavaria blijft wel gewoon bestaan.

    11-06-2018 13:23 | Lisa van der Linden
  • Nieuwe baas voor Amerikaanse tak Heineken

    WHITE PLAINS- Heineken krijgt een nieuwe leidinggevende voor de Amerikaanse tak van het concern, Heineken USA.

    06-06-2018 09:51 | Lisa van der Linden

Pagina's