21 Februari 2018
Home > Nieuws > Groothandels > Makro zet lokale ondernemers centraal

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Makro, groothandel, vertrek, top, directeur

Makro zet lokale ondernemers centraal

AMSTERDAM- Makro heeft een radiocampagne gelanceerd waarmee ze ondernemers een podium geven. Twee weken lang staan deze centraal als onderdeel van een landelijke campagne die wordt uitgevoerd op regionaal niveau.

De campagne is het resultaat van een actie rondom het nieuwe loyaltyprogramma Makro Pro, waarbij ondernemers kans maakten op een eigen reclamespot. “Door ondernemers een kans te geven op een eigen radiocommercial, geven we het in 2017 geïntroduceerde loyaltyprogramma Makro Pro een extra impuls. Alle zeventien Makro vestigingen mochten ondernemers blij maken met de prijs, wat resulteerde in een reeks unieke radiocommercials.”, aldus Luc de Jong, commercieel directeur van Makro. “Door middel van deze radiocommercials geven we de ondernemers een mogelijkheid om zichzelf op de kaart te zetten in hun specifieke regio. Vanaf 12 februari worden de commercials voor twee weken regionaal ingezet. Dit is waar we het allemaal voor doen: klanten een podium geven in hun belangrijkste regio, waar zij ondernemen”, vervolgt hij.  

De ondernemers zijn in hun regio te horen op RTV Noord Holland, RTV Utrecht, Omrop Fryslan, RTV Noord, RTV Oost, Omroep Brabant, Omroep West, Omroep, Gelderland, RTV Rijnmond, L1 (Limburg), Wild FM, Radio NL, Radio NL editie Twente, 8FM Noord Oost Brabant, 8FM, West Brabant, Decibel editie ZH, RadioNL editie Arnhem, Decibel editie NH en JND.

Bron: Out.of.Home Shops