18 Oktober 2017
Home > Nieuws > Handel > Branche > Grolsch heeft nieuwe marketing directeur

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Grolsch heeft nieuwe marketing directeur

ENSCHEDE-  Sinds 13 juni is Ard Bossema de nieuwe marketing en strategie directeur van Grolsch. Bossema is nu verantwoordelijk voor het totale marketingbeleid en het bijbehorende merkenportfolio van de bierbrouwer.

De nieuwe directeur maakte vanaf november 2016 al deel uit van het directieteam van Grolsch en blijft dat in zijn nieuwe rol ook doen. “Bossema heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van marketing en strategie, zowel in binnen- als buitenland. Vanwege zijn passie voor bier, kennis van marketing en zijn enorme inzet en gedrevenheid is hij de juiste man om te zorgen dat Grolsch verder gaat winnen in de Nederlandse markt”, laat de bierbrouwer weten.

Carrière
Bossema (41) begon zijn carrière in 2001 bij Unilever, waar hij diverse brand- en trademarketing functies heeft vervuld in Nederland, Frankrijk en Duitsland. In 2008 trad hij als marketing director in dienst bij Omega Pharma, een cosmetica en OTC bedrijf. In mei 2013 werd hij head of shopper marketing, digital & e- commerce in het Grolsch marketingteam. In 2015 werd hij aangesteld bij het moederbedrijf SABMiller in het Verenigd Koninkrijk als hoofd van strategieontwikkeling. Na de overname door Asahi kwam Bossema opnieuw bij Grolsch in dienst.

Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops