24 November 2017
Home > Nieuws > Horeca > Fastservice > Nationale Cafetariadag in teken van verleiden

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Nationale Cafetariadag in teken van verleiden

GILZE - ‘De kunst van het verleiden’, dat was het thema van de derde Nationale Cafetariadag, maandag, in het Culinair Pretpark Gilze. Met voorbeelden uit de praktijk probeerden verschillende experts de zintuigen van de bezoekers te prikkelen.

Hoofdspreker van deze dag was shopper marketingexpert Art Frickus. Hij sprak over het inspelen op de nieuwe doelgroep: ouderen. “Andere verpakkingen, kleinere porties, zachte lage stoelen en een aangepast toilet. Ouderen zijn echt een kans voor cafetariahouders.” Verder benadrukte Frickus het belang van goede, duidelijke signing en het effect van een goede sfeer in de zaak.

Vitrine
Met 170 opgaves had de Nationale Cafetariadag minder deelnemers dan een jaar geleden. Naast de toespraak van Frickus waren er drie workshops waarbij onder andere John van Holst (winnaar cafetaria Top 100) sprak over hoe hij van zijn zaak een succes heeft gemaakt en hoe cafetaria’s de vitrines efficienter kunnen gebruiken als lokkertje.

Meer over de Nationale Cafetariadag kunt u lezen in de komende uitgave van Out.of.Home Shops (17 november). Nog geen abonnement? Vraag er hier één aan.

Bron: Out.of.Home Shops