Horeca

Anne&Max pakt uit met ‘Vandaag-Blijf-Ik-Binnen’ campagne

UTRECHT – Franchiseketen Anne&Max heeft de lockdown periode gebruikt om aan zijn nieuwe producten in de Anne&Max retaillijn te werken en deelt deze nu met de ‘Vandaag-Blijf-Ik-Binnen’ campagne. De campagne is te zien via diverse sociale media kanalen.

Anne&Max is net als de rest van de Nederlandse horeca gesloten en dat vraagt om een creatieve aanpak. Om zijn huiskamerstijl toch meer en meer naar de consument te brengen, ontwikkelt de keten nu zijn retaillijn verder. De Vandaag-Blijf-Ik-Binnen thee, chocolade en koekjes zijn recent te verkrijgen via de webshop of op bestelling af te halen bij een van zijn vestigingen. Anne&Max liet eveneens weten nog altijd het voornemen te hebben om – ondanks moeilijke tijden – dit jaar nog vijf locaties te willen openen in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen, Rotterdam en Groningen.

Out.of.Home Shops interviewde eigenaar Wobbe van Zoelen over zijn toekomstplannen. Meer lezen? Klik hier.

Bron: Out.of.Home Shops

anneetmax-binnen-campagne.jpg