Onderweg

Convenience Connected krijgt podium op Horecava

AMSTERDAM - De Horecava 2019 richt zich op meer dan alleen de pure horecaondernemer. Branches vervagen en daarom ziet de beursorganisatie ook potentie voor bezoekers uit andere branches, zoals de petrolsector.

Steeds meer tankstations beginnen op horecalocaties te lijken, neem het Tony’s-concept van De Haan. Horeca is voor tankshops vaker een belangrijke bron van inkomsten. Om een bezoek aan de Horecava voor petrolondernemers nog aantrekkelijker te maken, krijgt het segment speciale aandacht. “Dat doen we op verschillende manieren. Op het InnovationLAB presenteren we een nieuw thema High Traffic Convenience in samenwerking met Lekkerland, AB Interieurbouw, Rational, Arla en IJsmanschap”, steekt beursmanager Luuk Scholte van wal. Op deze plek is tevens het nieuwe concept zien van Happy Italy to go en een vernieuwend shopconcept voor hightrafficlocaties zoals treinstations, vertelt Scholte. “Daarnaast organiseren we voor het eerst een Convenience Dag op de maandag. Die dag zal onder andere branchevereniging BETA in samenwerking met Convenience Connected (bestaande uit GfK, IRI en Orange Peak Company), de bezoekers bijpraten over de laatste ontwikkelingen in die branche.”

Registreren voor de beurs kan nog via www.horecava.nl

Bron: Out.of.Home Shops

tvv20180109_2247.jpg