Winnaars van De Classique 2015-2018 | Out of Home Shops

Winnaars van De Classique 2015-2018

NIEUWVEEN - Welke innovaties overleven de tand des tijds? Welke producten kunnen we na drie jaar nog steeds succesvol noemen? Out.of.Home Shops meet het in De Classique.

De prijs voor producten die drie jaar geleden geïntroduceerd en nu nog steeds succesvol zijn. Van alle introducties die gelanceerd worden in een jaar, blijven slechts enkele overeind. Alleen producten die nog steeds succesvol zijn, mogen zich de winnaar van De Classique noemen. Deze winnaars zijn door een jury - bestaande uit groothandels - met een 7 of hoger beoordeeld op criteria als innovativiteit, duurzaamheid, omzet en rendement. Out.of.Home Shops bedankt alle juryleden weer voor deze beoordeling!

Dit jaar kent De Classique acht winnaars, evenveel als in 2017. De jury die zich in 2015 boog over de destijds ingezonden introducties. Ze riepen toen onder meer Lattiz en Callebaut Ground Chocolate uit tot winnaar van de Beste Introductie 2015. Nu mogen beide producten wederom een prijs in ontvangst nemen.

De winnaars
Callebaut – Callebaut Ground Chocolate (puur en wit)
Arla Foods – Melkunie Versfilter
Vandemoortele – Gouda’s Glorie Vloeibaar frituurvet Superieur
CSM Bakery Solutions – Ready to Bake Muffin
Van Oordt the Portion Company – Fairtrade Broodbeleg compacte tray in 8 varianten
Unilever Food Solutions – Knorr Professional Range
LambWeston – CrissCuts
FrieslandCampina – Latiz

Bron: Out.of.Home Shops