Horeca

McDonald's verrast gasten met zomercampagne

AMSTERDAM - Vanaf vandaag is de nieuwe zomercampagne van McDonald’s live: McDonald’s Summer Surprises. Een zomer lang worden gasten van McDonald’s op een bijzondere manier verrast in de restaurants of via de McDonald’s app. Zowel met spontane live acts als met verrassende zomerproducten op het menu.

Marleen Veldhuijzen |

McDonald's trapt de Summer Surprises Campagne af met gasten die spontaan worden verrast met een privé achterbankconcert van Miss Montreal en Wulf. Via de intercom horen de artiesten welke zomerse tunes de nietsvermoedende gasten van de McDrive graag aan hun bestelling toevoegen. Uit de authentieke reacties blijkt hoe verrast de gasten zijn. De campagne is omnichannel zichtbaar via de App, TV, social content, owned media, online bannering en instore materialen.

Good times
“De meeste gasten bezoeken onze restaurants heel spontaan”, vertelt Annemarie Swijtink, Director Marketing van McDonald’s Nederland.” Met de Summer Surprises bezorgen we onze gasten spontane Good Times. En dit is nog maar het begin. De hele zomer, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in het restaurant, bij de McDrive of via McDelivery zou je zomaar op een zomerse manier verrast kunnen worden.”

Bron: Out.of.Home Shops

 

mcdonalds.jpg