Omzet Sligro in de lift | Out of Home Shops

Nederlandse en Belgische foodservice-activiteiten groeien

Omzet Sligro in de lift

VEGHEL – De omzet van Sligro Food Group is het afgelopen jaar met 9,6% gestegen. Deze groeide naar ruim 2,3 miljoen euro.

De omzet van Sligro’s Nederlandse foodservice-activiteiten nam toe met 8,9%, terwijl de omzet van deze activiteiten in België zelfs met 14,3% toenam. De autonome groei in Nederland bedroeg 0,7%; bij onze zuiderburen was deze 3,4%. In de foodservicecijfers van Sligro is het voorlopige netto-omzeteffect in december vanuit de samenwerkingsovereenkomst met Heineken en de overname van de groothandelsactiviteiten van Heineken meegenomen. Zowel het boekjaar 2018 als dat van 2017 omvat 52 weken. Sligro zal op 24 januari haar volledige jaarresultaten publiceren.

Bron: Out.of.Home Shops