Virtuele Horecava Limited focust op veerkracht

AMSTERDAM – Op de virtuele Horecava Limited vertellen horecaondernemers én leveranciers hoe ze deze tijden doorstaan. In het middelpunt staan de impact op én de veerkracht van de branche. Met ruim 60 sprekers op de stages heeft het event een bomvol programma op maandag 1 februari.

Er zullen dit jaar virtuele sessies zijn over de invloed van Covid-19 op branchecijfers, consumentengedrag, personeel en het ontstaan van nieuwe verdienmodellen. Daarnaast biedt Horecava Limited ook trends binnen hospitality en food met online tastings, trendpresentaties, cocktailworkshops, de foodwaste challenge en diverse wedstrijden.

‘Het Podium’ is het kloppend hart van Horecava Limited met talkshows en interviews, en zal worden gepresenteerd door Frederique de Jong (o.a. BNR) en Carlijn Groen-Wijnmalen (Horecava). Ten slotte zal marketinggoeroe – en schrijver van schrijver van ‘The Experience Economy’ – Joe Pine als speciale gast bij de Marketing Breakfast Club verschijnen. Hij zal ingaan op de veranderende eisen in beleving door Covid-19 en beantwoordt vragen van nieuwsgierige marketeers.

Bron: Out.of.Home Shops