20220518-the-arrows-ah-elektrisch-transport72van94.jpg Foto: Albert Heijn

Groothandels

AH Zakelijk bundelt krachten

ZAANDAM – Albert Heijn Zakelijk heeft haar krachten gebundeld met Holland Food Service (HFC), de leverancier voor eten en drinken in de zorg.

Redactie |

De combinatie van HFC’s dienstverlening en Albert Heijns ruime assortiment met focus op biologische en plantaardige producten, maakt dat de twee samen een nieuwe standaard voor eten en drinken voor zorginstellingen kunnen creëren. Door de samenwerking hebben klanten in de bestelomgeving keuze uit een groter aanbod van verschillende merken met competitieve prijzen. Ook biedt de samenwerking zorginstellingen die daar behoefte aan hebben verschillende vormen van ondersteuning. Dit gebeurt onder meer op het gebied van budgetbeheer, dagmenu’s, workshops, trainingen of duurzaamheidsinitiatieven.
Rob Heesen, directeur business development & partnership bij Albert Heijn: “Onze partners zijn voor ons heel belangrijk, wij zijn dan ook heel enthousiast over deze nieuwe samenwerking met Holland Food Service. Samen zijn we in staat om een nog bredere groep klanten in de zorgsector te helpen met lekker eten en drinken, of een gezondere keuze door toegang tot de juiste producten.”

Dit artikel verscheen eerder in Out.of.Home Shops. Abonneren? Klik hier.