mijngallampgallapp.png

Slijterijen

Gall & Gall zet volgende stap in omnichannel-strategie

ZAANDAM – Gall & Gall heeft een nieuwe app ontwikkeld in het kader van haar omnichannel-strategie. Hiermee wil de slijterijketen nog meer de focus leggen op een soepele klantinteractie, uitbreiding en verbetering van de service en meer voordeel.

Redactie |

De lancering van de app moet ervoor zorgen dat er een naadloze overgang ontstaat tussen diverse apparaten, kanalen en het grote winkelnetwerk. Een eigen app is volgens Gall & Gall een logische stap. Klanten kunnen in de app nu overal op hun mobiel zoeken, kopen en afrekenen. Ook is alle productinformatie terug te vinden in de app, kun je de winkels in de buurt terugvinden en producten als favoriet opslaan voor meer gemak. “We hebben hard gewerkt aan de Mijn Gall & Gall app. Het is nu tijd om te leren van onze klanten hoe ze de app ervaren en op basis daarvan de app verder door te ontwikkelen,” aldus Anneke van Wetten-Kamphuis, directeur Digital & Product Etos en Gall & Gall. “We gaan inzetten op personalisatie waardoor we gerichte aanbiedingen en berichten kunnen sturen die relevant zijn voor de behoeften en interesses van klanten waardoor de omnichannel-klantervaring nog verder verbetert."
Een ander voordeel van de nieuwe app is dat de (premium)klantenkaart erin staat opgeslagen, waardoor deze makkelijk in de winkel te scannen is en de aanbiedingen altijd bij de hand zijn. 

Aanvulling
De Mijn Gall & Gall app is een aanvulling op de proposities die de keten al heeft op het gebied van omnichannel. De bestaande proposities zijn: Click & Collect, bezorging van uit de winkel en ‘Iedere winkel Alle Keus’. Dat laatste betekent dat klanten samen met winkelmedewerkers gemakkelijk uit het uitgebreide online assortiment in de winkel kunnen bestellen en afrekenen. Zonder meerprijs worden de producten de volgende dag in de winkel geleverd. 

Bron: Out.of.Home Shops