28 November 2014
Home > Nieuws > Algemeen > 150.000 zakjes snoep voor strijd tegen kanker

150.000 zakjes snoep voor strijd tegen kanker

OISTERWIJK – Jeroen van Eunen, verkoopdirecteur van onder meer Autodrop, brengt 150.000 zakjes snoep op de markt waarvan de opbrengst in zijn geheel gaat naar de Stichting Alpe d’HuZes. Van Eunen, die 13 jaar geleden genas van lymfklierkanker, wil zo een bijdrage leveren in de strijd tegen kanker.

“Als je zelf lymfklierkanker hebt overwonnen ben je opgelucht, dankbaar en strijdbaar”, aldus verkoopdirecteur Van Eunen bij Concorp. Hij zegt als ex-kankerpatiënt zich graag op persoonlijke titel in te willen zetten voor mensen die dagelijks de strijd aanbinden met de vreselijke ziekte.

150.000 zakjes snoep
Als fanatieke fietser heeft Van Eunen besloten om minimaal 100.000 euro op te halen voor de Stichting Alpe d’HuZes. Van Eunen: “Deze stichting zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk gewonnen wordt. Samen met mijn collega’s zijn er 150.000 zakjes snoep geproduceerd volgens het anti-strijkstok-beleid. Alle grondstoffen, materialen en diensten zijn volgens dit principe verstrekt. Veel vrije weekenden zijn opgeofferd voor het goede doel. Kortom, de opbrengst gaat voor 100 procent naar de Stichting Alpe d’HuZes.”

AH to go en Pathé
Het zakje snoep heet ‘Doorzetters’ en bevat zacht schuimsnoep. De zakjes worden voor 1 euro te koop aangeboden. De komende weken verkopen onder meer AH to go (week 13), Pathé bioscopen (week 18) de zakjes. Van Eunen: “En je krijgt je bij een Bosch Car Service aangesloten garage een gratis zakje bij een onderhoudsbeurt (vanaf week 9).”

Alpe d'Huez
Daarna gaat Van Eunen als ‘dank hiervoor’ zijn collega’s op 6 en 7 juni de Alpe d’Huez op. Hij houdt hierover een blog ‘opgeven is geen optie’ bij. “Bedrijven, verenigingen en andere wel willenden die dit initiatief willen steunen, kunnen vanaf 500 zakjes rechtstreeks bestellen via jeroen.van.eunen@concorp.nl.”

Bron: Levensmiddelenkrant.nl

Introducties & Acties

Fruity Line lanceert nieuw groentesappen concept: I'm Veggie

OCHTEN - Voorlopend op de groeiende gezondheidstrends introduceert Fruity Line I’m Veggie,...

Tork komt met nieuwe Natural dispenserservet

ZEIST - Onder het motto 'een bewuste keuze' introduceert Tork Xpressnap® Natural...

Depa komt met compleet lunchconcept

BEUNINGEN - Depa introduceert een nieuw lunchconcept, dat een complete range lunchverpakkingen voor...