22 September 2018
Home > Nieuws > Algemeen > Deliveroo breidt uit naar Taiwan

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Deliveroo breidt uit naar Taiwan

AMSTERDAM- Deliveroo groeit door in Nederland en daarbuiten. De bezorgdienst heeft aangekondigd uit te breiden naar Taiwan, waardoor het bedrijf actief is in 13 landen en meer dan 500 steden over de hele wereld.

Deliveroo zal bij de lancering starten in de hoofdstad Taipei, maar het streven is om uit te rollen naar andere steden in het land. De bezorgdienst zal onder meer gerechten zoals bami-noodlesoep, gefrituurde kip en Gua Bao gaan leveren. Will Shu, oprichter en ceo van Deliveroo: “We verheugen ons op de samenwerking met onze nieuwe Taiwanese restaurant partners zodat we hen kunnen helpen nieuwe klanten te bereiken en hun bedrijf uit te breiden. Deliveroo zal daarnaast flexibel en goedbetaald werk voor de bezorgers in Taipei creëren. Onze lancering in Taiwan is ook een persoonlijke mijlpaal voor mij, mijn ouders zijn geboren in Taiwan en veel van mijn familieleden wonen nog steeds in Taipei.

Nederland
Afgelopen zomer heeft Deliveroo in Nederland twee nieuwe concepten gelanceerd: Marketplace+ en Deliveroo Editions. Met Marketplace+ breidde het bedrijf in juni haar manier van werken uit, door restaurants te laten kiezen tussen het laten bezorgen van bestellingen door hun eigen bezorgers of door een van de 1.900 bezorgers die met Deliveroo werken. Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “Sinds de lancering van de nieuwe dienst Marketplace+ in Nederland, hebben vele restaurants zich bij ons gemeld. Dit zorgt er mede voor dat we eind van het jaar een groei van 1.000 restaurant partners laten zien. We constateren dat de combinatie van onze service aan restaurants, het platform dat wij bieden en de keuze over inzet van de bezorging, goed werkt. Daarnaast zien wij dat in het hele land de vraag naar maaltijdbezorging toeneemt. Daarom breiden wij de komende tijd uit naar nieuwe steden, waar de inwoners binnenkort ook gebruik kunnen maken van onze diensten.”

Bron: Out.of.Home Shops