20 November 2017
Home > Nieuws > Algemeen > FoodIntro van Mehmet Eser is ‘live’

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

FoodIntro van Mehmet Eser is ‘live’

ZWOLLE – Fabrikanten en ondernemers dichter bij elkaar brengen. Met die gedachte richtte Mehmet Eser dit voorjaar het platform FoodIntro op. Sinds een week is de site live en al diverse ondernemers en fabrikanten hebben zich verbonden aan het initiatief.

Mehmet Eser: “Toen ik in April het concept bedacht besefte ik heel goed dat het een ambitieus plan was. Je begint namelijk met niks en hebt het vertrouwen nodig van zowel ondernemers als fabrikanten die geloven in de droom en ambitie om makkelijker met elkaar te kunnen en willen samenwerken. Al snel bleek dat beide partijen dit heel graag wilden, want binnen drie weken hebben 160 ondernemers zich aangemeld en binnen 1,5 maand hebben 40 fabrikanten hun deelname aan het initiatief ook bevestigd. Vervolgens zijn we met een team van drie developers aan de slag gegaan om de droom ook echt te kunnen realiseren. Het is dan ook fantastisch om te zien dat het nu, na vier maanden ontwikkelen, testen en fouten verwijderen, ook goed werkt. Al in onze eerste week van livegang hebben we heel wat ondernemers aan fabrikanten gekoppeld zodat ze elkaar stukken makkelijker weten te bereiken.”

FoodIntro
Doelstelling van FoodIntro is om samenwerken makkelijker te maken. Het verbindt fabrikanten en ondernemers rechtstreeks aan elkaar. Met een website en app worden beide partijen op basis van zelf in te stellen voorkeuren aan elkaar gekoppeld met persoonlijke actie- en inpiratiecampagnes. Daarnaast krijgen ondernemers de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende onderzoeken, bijvoorbeeld over de verkoopprijs van een kop koffie. De resultaten met gemiddelde verkoopprijzen in de regio krijgen de ondernemers gratis terug van FoodIntro zodat ze zelf kunnen bepalen wat ze met deze extra inzichten willen doen.

Bron: Out.of.Home Shops