18 Oktober 2018
Home > Nieuws > Algemeen > Petrol Connected verder als Convenience Connected

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Petrol Connected verder als Convenience Connected

DONGEN – Petrol Connected, van onderzoeksbureaus GfK, IRI en Orange Peak Company, gaat voortaan verder als Convenience Connected.

Onder dit platform vertalen de bureaus databronnen naar inzichten en zij verbinden bovenal ook kennis en mensen met elkaar. Omdat convenience en petrol steeds meer in elkaar over lopen met AH to go en Spar langs de weg, vinden de onderzoeksbureaus dat het tijd is voor uitbreiding.

Gemak
Convenience Connected richt zich op gemak op high traffic locaties langs de weg, op het station of in de stad. De onderzoeksbureaus die verbonden zijn via Convenience Connected brengen inspiratie, inzichten, tools en experts met elkaar in verbinding met als primair doel conversie optimalisatie binnen high traffic foodlocaties. Dat betekent dat niet alleen de food en drinkverkopen  en het gedrag de consument daarin bij bijvoorbeeld Shell, BP en Texaco onder de loep worden genomen, maar ook AH to go, Jumbo City, Spar City en Coop Vandaag in de diverse initiatieven worden meegenomen. Convenience Connected doet dat aan de hand van marktdata, specials, consultancy en events.

Meer weten over Convenience Connected? Neem contact op met Bas van Eekelen via Bas.van.Eekelen@gfk.com.

Bron: Levensmiddelenkrant

Introducties & Acties

Nieuw: Limited Edition TWIX® Speculoos

De populaire smaak van traditionele speculooskruiden en kaneel vind je nu in deze Limited Edition...

Consument kiest nieuwe Fanta-smaak

Fanta zero peach apricot is dé grote winnaar van de Fanta ‘Battle of the Flavours’-campagne. 

Ontdek nu TWIX® White

De vertrouwde smaak van TWIX® met de heerlijke en populaire smaak van witte chocolade.