25 Juni 2018
Home > Nieuws > Fabrikanten > Promotie van Lekker&Anders in out-of-home

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Promotie van Lekker&Anders in out-of-home

VENLO-NETTETAL - Met vijf verkoopstands brengt Pure Ingredients het merk Lekker&Anders de komende tijd onder de aandacht bij consumenten op out-of-homelocaties, zoals pretparken, tuincentra en festivals. Dit label biedt nieuwe pizza’s en maaltijdcomponenten, die zijn geïnspireerd op smaken uit diverse wereldkeukens.

René van Appeldorn, verkoopdirecteur van Pure Ingredients, geeft tekst en uitleg over de verkoopstands van Lekker&Anders, die de komende tijd te zien zullen zijn op diverse out-of-homelocaties. “De belangrijkste gedachte achter het in 2015 geïntroduceerde merk Lekker&Anders is om het vriesversschap van supermarkten te verrijken met vernieuwende pizza’s en maaltijdcomponenten. Hierbij laten we ons inspireren door smaken uit diverse wereldkeukens. De grootste hardlopers van Lekker&Anders zijn Turkse pizza, döner pizza en kip kebab. De komende tijd gaan we de naamsbekendheid van dit label verder vergroten. Dit doen we onder meer met verkoopstands op leasurelocaties. Deze stands zien er uit als een Turkse pizza en zijn uitgerust met een pizza-keuken, waarin de pizza’s en wraps van Lekker&Anders kunnen worden bereid voor het oog van consumenten.”

Streetfoodtrend
Volgens René Wokke, marketingmanager van Pure Ingredients, kan met de verkoopstands niet alleen een boost worden gegeven aan de bekendheid van Lekker&Anders, maar ook nadrukkelijk worden ingespeeld op de toenemende populariteit van foodfestivals en de streetfoodtrend. “Onze verkoopstands vormen een goede trigger voor consumenten om de Lekker&Anders-pizza’s later in de supermarkt te kopen.”

Bron: Out.of.Home Shops