AMSTERDAM -Yoghurt Barn is in de ogen van consumenten het meest favoriete foodservicebedrijf. Tijdens een feestelijke uitreiking in het InnovationLAB op de beursvloer van de Horecava is de yoghurtketen uitgeroepen tot allereerste overallwinnaar van de Foodservice Awards.
Naast Yoghurt Barn namen acht andere foodservicebedrijven een categorieprijs in ontvangst bij deze door Q&A in samenwerking met de Horecava georganiseerde consumentenverkiezing. De afgelopen maanden werden door consumenten ruim 20.000 stemmen uitgebracht op hun favoriete foodservicebedrijven. Deze bedrijven zijn beoordeeld op aspecten als prijs, productkwaliteit en uitstraling & beleving. Uit de verkiezing komt naar voren dat horecagasten prijs het belangrijkste aspect vinden, gevolgd door kwaliteit van de producten. Het gemiddelde eindcijfer van de verkiezing was 7,06.
Categoriewinnaars
Categorie Winnaar Gemiddeld eindcijfer
Bezorgen Thuisbezorgd.nl 7,13
Catering Vitam 7,92
Fastfood McDonald’s 7,14
Hotels Van der Valk 7,72
Koffie & Lunchrooms Yoghurt Barn 8,17
Onderweg La Place 6,92
Restaurants La Place 7,20
Speciaalzaken Keurslager 7,49
Supermarkten Lidl 7,66
Tankstations Total 7,55