AMSTERDAM – Om de verlenging en uitbreiding van de tien jaar durende samenwerking met de F1 te vieren, lanceert Heineken 's werelds eerste seizoenskaart voor de sport. Dit abonnement van Heineken geeft de gelukkigen toegang tot elke race op de kalender, inclusief reis- en verblijfkosten.
Dat zijn 24 Grand Prix, verspreid over 24 steden, en 24 mogelijkheden om fans samen te brengen onder het genot van een biertje.
Uitzonderlijke ervaringen
Deze uitgebreide sponsorverplichting versterkt de band van het wereldwijde biermerk met de gepassioneerde en snelgroeiende wereldwijde fanbase van de F1 en biedt meer mogelijkheden voor de twee merken om uitzonderlijke ervaringen te creëren voor fans tijdens races over de hele wereld. Het merk zal de geld-kan-niet-koop-pas toekennen aan de meest verdienstelijke fans, te beginnen met Brandon Burgess, die hem erkent voor zijn ongelooflijke passie en toewijding aan de sport.
Seizoenskaart
Volgend jaar biedt Heineken andere fans de kans om dit exclusieve item te bemachtigen, dat is geïnspireerd op F1-materialen, gemaakt van koolstofvezel en bij elkaar gehouden met nauwkeurig ontworpen klinknagels: een tastbare uitdrukking van snelheid, vakmanschap en verbinding. Met de seizoenskaart kunnen fans niet alleen genieten van het spektakel van live racen, maar ook in contact komen met andere fans over de hele wereld.
Max Verstappen: “F1 heeft enkele van de meest toegewijde fans ter wereld, en de energie die ze brengen, of ze nu op het circuit zijn of vanuit huis supporteren, is een groot deel van wat deze sport zo speciaal maakt. Wat Brandon dit seizoen heeft gedaan, is ongelooflijk. Hij heeft echte toewijding getoond aan de sport en de gemeenschap eromheen. Het is niet meer dan terecht dat hij voor het eerst een seizoenskaart van Heineken krijgt, zodat hij zijn passie kan blijven delen en met zoveel mogelijk verschillende mensen van de sport kan genieten.
Brandon Burgess, superfan F1 zegt: “Het bijwonen van elke F1-race in één jaar is altijd mijn droom geweest. Het was een waanzinnige uitdaging - het jongleren met mijn fulltime baan en het hebben van een beperkt budget betekende dat ik wat offers moest brengen, zoals het bezoeken van sommige landen voor slechts 24 uur en het alleen bijwonen van races. Maar het heeft me in staat gesteld om in contact te komen met fans over de hele wereld - met wie ik nog steeds praat. Ik had nooit gedacht dat toen ik aan het begin van het jaar begon met het documenteren van mijn reis, zoveel mensen zouden volgen. En om nu erkend te worden door een merk als Heineken en houder te zijn van 's werelds eerste seizoenskaart voor F1-races is absoluut verbluffend. Het is de kans van mijn leven, en ik kan niet wachten om deze reis volgend jaar nog verder te maken en de ervaring met andere fans te delen.”
Contact met fans
Dolf van den Brink, voorzitter van de Raad van Bestuur en ceo van Heineken is verheugd dat de samenwerking met Formule 1 gaat verlengen en uitbreiden. “Na bijna tien jaar samen onvergetelijke fanervaringen te hebben gecreëerd, gaat dit nieuwe hoofdstuk van onze samenwerking over meer dan sponsoring - het gaat over contact maken met fans, het creëren van unieke ervaringen en het vieren van het wereldwijde F1-fandom. We kunnen niet wachten om meer fan-first activaties en gedeelde ervaringen te bieden en de ongelooflijke energie te laten zien die de F1 omringt, zowel op als naast het circuit - allemaal met een koud Heineken (0.0) biertje in de hand.”
“Al bijna tien jaar staat Heineken naast de Formule 1 met een gedeelde passie voor het creëren van een ongeëvenaarde ervaring en spektakel voor onze fans. Ik wil de familie Heineken, Dolf en zijn team bedanken voor hun voortdurende steun, en ik ben verheugd dat onze samenwerking nog vele jaren nog meer opwinding zal brengen voor toeschouwers, zowel op als buiten het circuit. In de autosport zit innovatie in ons DNA, dus ik ben blij dat Heineken de grenzen blijft verleggen om fans te betrekken en ze nog dichter bij de actie te brengen”, aldus Stefano Domenicali, President en ceo van de Formule 1.
Bron: Out.of.Home Shops