Johnnie Walker collabs with Sabrina Carpenter.png

Johnnie Walker gaat samenwerken met Sabrina Carpenter

AMSTERDAM – Johnnie Walker kondigde recent een samenwerking met de internationale superster aan. Carpenter heeft twee Grammy Awards op haar naam staan en is uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen als zangeres, songwriter en stijlicoon. In de nieuwe campagne brengt ze haar eigen energie en stijl samen met Johnnie Walker Black Label en wordt er een frisse twist gegeven aan klassieke whisky-cocktails.

Redactie |

Voor Johnnie Walker is dit het begin van een reeks samenwerkingen waarbij het Scotch Whisky-merk vooruitstrevende artiesten uitnodigt hun eigen verhaal van progressie te vertellen. Johnnie Walker Black Label verkent tegelijkertijd nieuwe momenten en manieren waarop mensen van hun merk kunnen genieten. Carpenter lanceert gelijktijdig met de nieuwe campagne haar langverwachte album Man’s Best Friend en benadrukt hoe haar speelse, zelfverzekerde sound naadloos aansluit bij de klassiekers van het whiskymerk. Fans die oud genoeg zijn om alcohol te drinken kunnen uitkijken naar haar persoonlijke twist op iconische whisky-cocktails, aangevuld met exclusieve content die rechtstreeks is geïnspireerd op haar muziek.

Jong en gedurfd
John Williams, global head of Whisky’s bij Diageo: “Muziek verbindt mensen en dat sluit perfect aan bij onze ‘Keep Walking’-gedachte: vooruitgaan en blijven ontdekken. Sabrina brengt een energie die jong en gedurfd is – precies wat whisky vandaag de dag nodig heeft.” Carpenter ziet de samenwerking als een verlengstuk van haar nieuwe muziek. “Dit nieuwe hoofdstuk voelt krachtiger, vrolijker en met meer lef. Deze samenwerking gaat over genieten, vieren en je eigen pad volgen.” Tijdens de Short n’ Sweet Tour worden muziek en cocktails gecombineerd om bezoekers een totaalervaring te bieden die verder gaat dan een traditioneel concert.

Bron: Out.of.Home Shops