entree_Regina_Coeli_Alix_le_Clerq.jpg Foto: Hutten

Langdurige samenwerking Hutten en Regina Coeli verlengd

VEGHEL – Cateraar Hutten en Taleninstituut Regina Coeli hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Hutten verzorgt al bijna dertig jaar het eten en drinken op alle eetmomenten van het taleninstituut, in de volksmond beter bekend als de Nonnen van Vught.

Redactie |

“Wij willen onze gasten in alles faciliteren. Ons eten moet de leerervaring versterken”, vertelt Erika Verlouw, office & facility manager bij Regina Coeli. “Gezond, vers en passend bij onze internationale gasten. Hutten helpt ons daar al jaren in mee te bewegen.” Ton Leemans, General Manager Horeca & Partycatering bij Hutten kijkt met trots naar het team dat dagelijks op dit hoge niveau presteert. “Werken voor Regina Coeli is echt de Champions League,” zegt hij. “Het team hier doet het fantastisch. We zijn blij dat we dit mooie partnership voortzetten.”

Individuele wensen
Regina Coeli was dertig jaar geleden de tweede klant van het pas opgestarte Hutten. De maaltijden voor het taleninstituut kwamen toen nog uit de ambachtelijke keuken van Hutten in Veghel. Jan Harberink, service manager bij Regina Coeli: “We zijn erg servicegericht en vragen onze gasten altijd naar hun dieetwensen. We kregen echter op den duur zoveel individuele wensen door, dat een vast menu niet meer aansloot. A la carte past beter bij onze gasten. In 2010 bouwden we een eigen keuken. Daar wordt vers gekookt en kunnen we maximaal inspelen op de wensen van onze gasten. Er is vrijwel niets waar we geen oplossing voor vinden.Behalve koosjer, daarvoor schakelen we met een betrouwbare externe partner.”

Aandacht
De gasten van Regina Coeli komen uit verschillende landen. Hutten houdt daar rekening mee. “Onze klantenkring is voor zo’n veertig procent internationaal”, legt Verlouw uit. “Daar zijn we in de loop van de tijd ook steeds meer op gaan inspelen. Zo eten Italianen graag iets warms bij de lunch. Waar we ook in voorop lopen is de aandacht voor vitaliteit en gezondheid. De afgelopen jaren zijn meerdere vernieuwingen doorgevoerd: minder vlees, meer vegetarische keuzes, bewuste portiegroottes, gezondere opties en een scherp oog voor duurzaamheid. We zijn bijvoorbeeld overgestapt van flessenwater naar gekoeld kraanwater. Dat scheelt enorm in glasafval. En we verkleinden de schalen op het buffet, waardoor we minder verspillen.”

Bron: Out.of.Home Shops