-
Fuze Tea focust op de kracht van fusie met nieuwe campagne
ROTTERDAM – Made of Fusion, dat is de nieuwe wereldwijde campagne van Fuze Tea die de kracht van fusie viert. De campagne brengt een ode aan de verschillen en contrasten van mensen en de...
Lees meer24-5-2022 om 12:48 | Door Redactie -
Convenant Voedingsmiddelensector richt Local Expert Network op
DEN HAAG – Om gepaste zorgvuldigheid op het gebied van rechten van werknemers in de internationale voedingsmiddelensector te kunnen waarborgen heeft het MVO-Convenant Voedingsmiddelensector...
Lees meer19-5-2022 om 14:45 | Door Renée Salome -
Lucas Roskam: ‘We helpen om van een slowmover een fastmover te maken’
ZOETERMEER - Met een nieuw product op de markt komen is zo eenvoudig nog niet. Daar lopen niet alleen kleine producenten tegenaan, ook de grotere bedrijven die innoveren en een nieuwe productreeks...
Lees meer19-5-2022 om 08:56 | Door Lisa van der Linden -
Bacardi helpt horecaondernemers meer mensen te bedienen
ROTTERDAM - Of het nou door de coronapandemie komt of niet: de populariteit van cocktails is ongekend. Eerst vooral thuis, om de sfeer er toch nog een beetje in te krijgen. Maar nu de horeca...
Lees meer18-5-2022 om 14:03 | Door Renée Salome -
Nieuwe managing director pladis
LONDEN - Tim Brett is door pladis, het moederbedrijf van onder meer Verkade, benoemd als managing director van West-Europa en opkomende markten. Brett heeft meer dan dertig jaar ervaring...
Lees meer12-5-2022 om 16:36 | Door Janneke Vermeulen -
Ben & Jerry’s wil uitstoot broeikasgassen aanzienlijk verminderen
AMSTERDAM– Ben & Jerry’s wil de uitstoot van broeikasgassen van vijftien melkveehouderijen tegen het eind van 2024 halveren. Als project Mootopia, zoals de pilot heet, slaagt, worden...
Lees meer9-5-2022 om 15:13 | Door Lisa van der Linden -
Biermarkt krabbelt op na coronacrisis
DEN HAAG –De totale bierverkopen zijn in het eerste kwartaal van 2022 weer terug op het niveau van het eerste kwartaal van het pre-coronajaar 2019. In de horeca is dat echter nog niet het...
Lees meer5-5-2022 om 12:03 | Door Lisa van der Linden -
Fanta introduceert nieuwe #WhatTheFanta campagne
ROTTERDAM - Fanta lanceert vandaag #WhatTheFanta. De interactieve campagne draait om de gloednieuwe, suikervrije Fanta. Om het mysterie te benadrukken, is het Fanta logo op alle #WhatTheFanta-uitingen...
Lees meer2-5-2022 om 16:11 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Violife Vegan Broodje Gouda Flavour
BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Als je het hebt over klassiekers binnen banket, dan hebben we het natuurlijk ook over het kaasbroodje. De Graaf Bakeries en Upfield Professional hebben de handen ineengeslagen...
Lees meer22-4-2022 om 11:05 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Sportlife Boost
OOSTERHOUT - Hoe maak je de kauwgomcategorie relevanter? Door in te spelen op de behoefte van consumenten aan extra energie en focus in onze prestatiegedreven maatschappij. Brand manager...
Lees meer22-4-2022 om 09:58 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Duni Bio servetten en placemats
BREDA - Iedereen heeft vandaag de dag de mond vol van duurzaamheid, ziet Rudy Lemmens, marketingmanager Benelux bij Duni Group. Maar bij het bedrijf wordt er echt werk gemaakt van dit thema....
Lees meer22-4-2022 om 09:03 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Lotus Biscoff ijs
GELDROP - Zalig zacht roomijs, krokante stukjes speculooskoek en smeuïge speculoospasta, dat is driedubbel genieten, vertellen brand manager Aafke Timmermans en sales manager out-ofhome...
Lees meer21-4-2022 om 10:59 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Salomon Green Heroes
BOXTEL - Gasten willen een plantaardig alternatief geserveerd krijgen dat gelijk is aan de kwaliteit van het originele vleesproduct, vertelt Remco Kerssens, head of market International bij...
Lees meer21-4-2022 om 10:01 | Door Redactie -
Winnaar Beste Introductie 2021: Oreo Enrobed White 41 gr.
BREDA - Het is feest bij Mondelez Intenational! Met de introductie van Oreo Enrobed White 41 gr. hebben ze de Beste Introductie 2021 in de wacht gesleept. Lisanne de Jongh, channel development...
Lees meer21-4-2022 om 09:02 | Door Redactie -
IRI: verduurzaming voedselverkopen is trend die doorzet
ZALTBOMMEL – Het aandeel producten met een duurzamer keurmerk binnen de totale foodomzet is nog steeds groeiende. In 2021 werd het hoogste aandeel ooit behaald: 21 procent van de totale...
Lees meer20-4-2022 om 15:48 | Door Renée Salome
- 13/07 ‘Stoppen met plastic flesjes is een logische stap’
- 23/03 De Graaf Bakeries brengt verse mars-cookies in het schap
- 16/04 ‘We staan schouder aan schouder tijdens de coronacrisis’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie AB InBev: 'We brengen een ander geluid in de Nederlandse pilsmarkt’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Peeters Produkten: 'Duo Penotti is voortrekker creatieve innovaties'
- 19/02 Winnaar Beste Introductie MONIN: 'De fruitpuree is vol van smaak en makkelijk in gebruik’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Remia: 'C’est Ça-sauzen zijn 100% plantaardig en vrij van allergenen’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Mondelēz: 'Met de sideoffers spelen we in op klantbehoeften’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Pure Ingredients: Het product past binnen een gebalanceerd dieet'
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Coca-Cola European Partners: 'een creatieve cocktail met Royal Bliss'