Horeca

McDonald’s viert zomer op grote hoogte

Amsterdam – McDonald’s viert dit jaar de zomer op de volgende manier: fans kunnen een vlucht maken in een veertig meter hoge heteluchtballon, in de vorm van het McDonald’s menu met een hamburger, Franse frietjes en een beker. Gedurende de hele zomer maken ‘fans’ kans op een vlucht in deze ‘Good Times-ballon’.

Ook maken gasten via McDonald’s kans op andere prijzen. “Er hangen Good Times in de lucht. Het is zomer en we kunnen dit na lange tijd weer samen met onze geliefden vieren”, aldus Zilla Smith, marketing manager bij McDonald’s Nederland. “Wij willen deze zomer extra bijzonder maken en heel Nederland blij maken met Good Times. Niet alleen door fans de kans te bieden om een vlucht te maken in deze bijzondere ballon, maar ook door bij de mensen op de grond een lach op hun gezicht te toveren. Want wie wordt er nou niet vrolijk bij het zien van deze iconische ballon?”

Nomineren
Klanten van McDonald’s kunnen via de McDonald’s app een geliefde, collega, vriend(in), familielid of zichzelf nomineren voor een ballonvlucht, door te vertellen waarom hij of zij deze unieke ervaring verdient. Uit deze inzendingen selecteert een jury elke week de
meest bijzondere inzending.

McDonald’s App
De horecaketen meldt verder dat ‘fans’ de hele zomer lang blij worden gemaakt met andere verassingen, prijzen en acties in de McDonald’s App. Zo kunnen zij iedere week een “Summerbox met alle benodigdheden voor een geweldige zomer winnen”, zoals een
JBL speaker, een picknickkleed en een McDonald’s Menu.

Bijzondere ballon
De heteluchtballon is een zogenaamde special shape ballon die speciaal voor deze campagne is gemaakt in het Verenigd Koninkrijk. De ballon is veertig meter hoog en weegt 400 kilo. De ballon is tijdens iedere vlucht live te volgen via de McDonald’s app. De campagne loopt van 5 juli tot 10 september 2021. De campagnevideo is hier te bekijken.

Bron: Out.of.Home Shops

mc.jpg