-
Nieuw kantoorconcept: The Treat
AMSTERDAM – Maas en Health Food Wall brengen een innovatief foodconcept voor op kantoor. Onbemand en klaar voor de toekomst. The Treat biedt een zorgvuldig samengesteld assortiment met...
Lees meer15-12-2020 om 14:44 | Door Jan de Wit -
Swinkels Family Brewers betreedt de Hard Seltzer markt
LIESHOUT – Met ‘Spijked&’ wil Swinkels Family Brewers zijn plek veroveren op de snel groeiende Hard Seltzer Markt. “Onze Seltzer speelt in op de groeiende trend van de moderne consument”,...
Lees meer23-10-2020 om 13:10 | Door Jan de Wit -
Hard seltzer ‘bewust alternatief voor bier en wijn’
NIEUWVEEN - Hard seltzer, de koolzuurhoudende alcoholische verfrissing, komt na een daverend succes in Noord-Amerika naar Nederland. Een aantal kleinere producenten pakken de introductie...
Lees meer26-8-2020 om 13:59 | Door Mathijs van Eeten -
Warsteiner gaat voor goud
NIJMEGEN - Het bier van Warsteiner is voortaan in een goudkleurige krat te vinden. Vanaf deze maand is de krat bij diverse retailers door het hele land verkrijgbaar. Marketing manager van...
Lees meer25-8-2020 om 15:39 | Door Amber Verhaar -
No Fairytales-hapjes bij Jumbo
VEGHEL - De gele formule heeft vanaf 22 juli ook de wraphapjes van No Fairytales in het borrelschap liggen. De tortilla’s bestaan voor 45 procent uit groenten en zijn een bron van vezels,...
Lees meer15-7-2020 om 11:26 | Door Amber Verhaar -
Appeldrank Leppa bubbelt naar een nieuwe toekomst
AMSTERDAM – Leppa zag anderhalf jaar geleden het levenslicht. Een fris, bruisend appeldrankje waarbij naast smaak ook gelet is op zowel de gezondheid van de drinker als het milieu. Inmiddels...
Lees meer16-6-2020 om 09:04 | Door Amber Verhaar -
Spa Reine Subtile en Touch Of samen verder als Spa Touch
MADE – De pure waters met een vleugje smaak van Spa zijn vanaf nu in het schap te vinden onder de naam Spa Touch. De bruisende en niet-bruisende mineraalwaters van Spa met een vleugje smaak...
Lees meer26-5-2020 om 12:32 | Door Lisa van der Linden -
Download de Foodvakblad-app
Het belangrijkste branchenieuws in één app, ook voor offlinegebruik. Sla de nieuwste edities eenvoudig op en lees ze nu of later. De app is responsive, gebruiksvriendelijk en aan te passen...
Lees meer14-5-2020 om 14:14 | Door Redactie -
Opmerken lanceert In a Box voor complete beleving
Marketing- en salesbueau Opmerken introduceert het nieuwe concept In A Box voor volwassenen en kinderen. “In een steeds meer digitale wereld is het erg fijn om ook gewoon iets te kunnen...
Lees meer24-4-2020 om 15:57 | Door Redactie -
Yoghurt Barn kiest voor klimaatpositief ondernemen
UTRECHT - Yoghurt Barn is de eerste Nederlandse horecaformule die klimaatpositief gaat ondernemen. Dat betekent volgens het bedrijf dat elke gast vanaf deze week een positieve invloed heeft...
Lees meer20-4-2020 om 10:58 | Door Coen Brandhorst -
Vernieuwd recept voor Coca-Cola Energy met extra Coca-Cola smaak
Een jaar na de introductie van Coca-Cola Energy en Coca-Cola Energy no sugar komt Coca-Cola in Nederland met een vernieuwd recept voor de energiedrank, waarbij het gelukt is om nog meer Coca-Cola...
Lees meer13-3-2020 om 15:50 | Door Redactie -
Grolsch komt met minder zoete Radler en frisse IPA
ENSCHEDE – Grolsch introduceert een Radler Minder Zoet en een Frisbittere IPA. Daarmee wil de bierfabrikant inspelen op de snelgroeiende markt voor alcoholarme- en speciaalbieren en de...
Lees meer10-3-2020 om 10:29 | Door Mathijs van Eeten -
Nestlé introduceert ‘gouden’ KitKat
AMSTELVEEN – Nestlé brengt een nieuwe smaak KitKat op de markt. De KitKat Gold bestaat uit een combinatie van krokante wafels en melkchocolade, overgoten met witte chocolade en karamel. De...
Lees meer17-2-2020 om 11:11 | Door Mathijs van Eeten -
Creëer muzikale me-time met Coca-Cola Fuze Tea
ROTTERDAM - Coca-Cola lanceert deze zomer een campagne om met Fuze Tea aan de drukte te ontsnappen door me-time te creëren. In een hectische wereld zorgt muziek voor ontspanning en biedt...
Lees meer12-7-2019 om 10:18 | Door Redactie -
Chaudfontaine fusion: nú ook zonder koolzuur
Coca-Cola introduceert deze zomer een koolzuurvrije Chaudfontaine fusion variant in twee smaken: Citroen & Limoen en Watermeloen & Meloen. De Chaudfontaine fusion still is, net als de licht...
Lees meer11-7-2019 om 10:27 | Door Redactie
- 10/02 De nominaties van de Beste Introducties 2020 zijn bekend
- 16/04 ‘We staan schouder aan schouder tijdens de coronacrisis’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie AB InBev: 'We brengen een ander geluid in de Nederlandse pilsmarkt’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Peeters Produkten: 'Duo Penotti is voortrekker creatieve innovaties'
- 19/02 Winnaar Beste Introductie MONIN: 'De fruitpuree is vol van smaak en makkelijk in gebruik’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Remia: 'C’est Ça-sauzen zijn 100% plantaardig en vrij van allergenen’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Mondelēz: 'Met de sideoffers spelen we in op klantbehoeften’
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Pure Ingredients: Het product past binnen een gebalanceerd dieet'
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Coca-Cola European Partners: 'een creatieve cocktail met Royal Bliss'
- 19/02 Winnaar Beste Introductie Bunzl: 'Nieuwe vensterzakken van monomateriaal; een unicum’