Albron gaat horeca Fashion Outlet exploiteren | Out of Home Shops

Albron gaat horeca Fashion Outlet exploiteren

DE MEERN – Albron heeft een overeenkomst gesloten met de organisatie van Fashion Outlet Zevenaar.

Fashion Outlet Zevenaar zal tussen de 90 en 100 verschillende nationaal als internationaal aansprekende merken krijgen. Albron zal als main contract operator ruim 1.100 m2 aan horeca-aanbod verzorgen. Dat aanbod zal bestaan uit op maat gemaakte concepten voor de Outlet, zoals bijvoorbeeld een ‘sweets & treats’ concept en multipurpose belevingsconcepten o.a. in de Foodcourt; inspelend op fashion en de internationale wereldkeukens. Daarnaast worden bekende street brands als Starbucks en Le Perron ingezet. In totaal betreffen het 5 horecaconcepten. Zo bieden we gezamenlijk een zeer gevarieerd en aantrekkelijk aanbod aan fashion én horeca voor de bezoekers van Fashion Outlet Zevenaar. "We zijn enorm trots op deze samenwerking. Albron is als landelijk opererende organisatie sterk regionaal vertegenwoordigd. We trekken daarnaast graag op met lokale leveranciers en ondernemers. Zo kunnen we maximaal inspelen op de behoeften van zowel (inter)nationale als regionale bezoekers. We vinden het ontzettend gaaf dat we Fashion Outlet Zevenaar mogen helpen om meer te zijn dan alleen een plek waar je goed kunt winkelen, maar een plek waar bezoekers de ultieme shopping experience zullen ervaren” vertelt Ernest van de Voort, manager Marketing & Business Development bij Albron.

Bron: Out.of.Home Shops