Fabrikanten

Partnercontent

Verkade lanceert assortiment voor hospitalitybranche

(HORECAVA) ZAANDAM - Met het merk Godiva verkoopt Koninklijke Verkade sinds een jaar exclusieve chocolade. Speciaal voor de hospitalitybranche introduceert het merk een aangepast assortiment. 

Redactie |

Met luxe individuele verpakkingen van de Godiva Masterpieces voor op het hotelkussen, bij de koffie en thee of in meetingrooms. Godiva staat bekend om kwaliteit en uniek vakmanschap. De Godiva chocolatiers hebben zich voor het assortiment met Godiva Masterpieces laten inspireren door de meest geliefde producten uit de boutiques. Met deze iconische lekkernijen krijgt een hotelbezoek nu een geheel nieuwe dimensie. Met de chocolade van Godiva laat de ondernemer of hotelier zien oog te hebben voor verfijnde smaak en subliem gastheerschap.

Ultiem gebaar
Met de introductie van het nieuwe gamma speelt Godiva in op de internationale trend van het gebruik van pillow chocolates als ultiem gebaar van gastvrijheid tot op de kamer. Het lukt Godiva al sinds 1926 om voor elke stemming en gelegenheid de meest heerlijke chocolade in de wereld te creëren. In deze hospitalitycollectie staan de speciale Masterpieces centraal.

Verkrijgbaarheid
De Godiva-collectie is nu verkrijgbaar bij Sligro, Bidfood  en Hanos. Tevens heeft Godiva speciale giftboxes, ideaal voor bijvoorbeeld de roomservice of giftshop.

Masterpieces
De Masterpieces-lijn weerspiegelt de geheime recepten van drie creaties. Het iconische Ganache Heart with Belgian Dark Chocolate is gecreëerd om de eerste Godiva boutique in Brussel te eren; het hart van België wordt gesymboliseerd door de vorm van deze chocolade. De Caramel Lion of Belgium with Belgian Milk Chocolate markeert een andere mijlpaal in de historie van Godiva; het verlenen van het predikaat Koninklijk door het Belgische Hof. De Hazelnut Oyster with Belgian Milk Chocolate is geïnspireerd op de liefde die de oprichters van het merk, de familie Draps, hadden voor de zee.

Internationale bekendheid
In Nederland is Godiva pas een jaar verkrijgbaar en sinds enkele maanden wordt het uitgerold in de hospitalitybranche. “Godiva is heel actief binnen airlines en op ieder vliegveld is onze premium chocolade verkrijgbaar. De internationale gast zal het merk dan ook zeker herkennen als deze het ziet op de hotelkamer. Een gastvrije verrassing”, zegt category manager Inge Bos.

 

godiva-16.01-oo-chantal-arnts-fotografie-et-video-49.jpg