Awards - Beste Introducties

Winnaar Beste Introductie 2020: Maza Borrel Trio

ZAANDAM - Met Muhammara, Aioli en Hoemoes Tuinkruiden biedt Maza haar drie favoriete smaken in een handige borrelverpakking. Ideaal voor de horecazaak, menen Robert Brandt (accountmanager OOH) en Felicia de la Houssaye (marketing manager). Zij verklaren het succes.

Redactie |

Gefeliciteerd met het winnen van de Beste Introductie 2020, wat is jullie eerste reactie?
“We zijn uiteraard superblij en trots! Juist in een periode waarin de out-of-homemarkt het zwaar heeft, is het fijn om erkenning te krijgen.”

Hoe hebben jullie de introductie van dit product aangepakt in dit lastige jaar?
“We hebben – uiteraard – alle horecagroothandels geïnformeerd en voorzien van proefpakketten. Daarnaast hebben wij, in de periode dat de horeca met de nodige restricties open mocht, heel veel afzetpunten, met name strandtenten, bezocht. We hebben hen voorzien van ons product én een leaflet met tips voor dit product en natuurlijk een enthousiast verhaal met wat tekst en uitleg. Intensief, maar heel leuk om te doen!”

Wat is de toegevoegde waarde van dit product voor de categorie?
“Maza Borrel Trio is gebaseerd op snelheid en behoeft vrijwel geen handling voor de horecaondernemer. Het is ook een ideaal product voor take-away! Daarnaast is het vegetarisch en zitten er drie verschillende soorten in. Er is dus altijd voor elk wat wils. Op zeer eenvoudige wijze kan de ondernemer dus additionele omzet maken zonder dat daar gelijk veel kosten voor gemaakt moeten worden. En daarbij is het hygiënisch, alleen het sealtje hoeft eraf gehaald te worden en het kan zo op tafel met wat verse groentesticks, brood en/of pico’s.”

Hoe gaan jullie het dit jaar aanpakken met het Borrel Trio?
“We gaan verder op de ingeslagen weg en zijn ervan overtuigd dat nog meer ondernemers én groothandels aan zullen sluiten op dit succes.”

Welke boodschap willen jullie meegeven aan jullie afnemers?
“Het Borrel Trio van Maza is een exclusief en ideaal product voor iedereen die werkzaam is in de horeca. Lekker en makkelijk voor ieder borrelmoment en natuurlijk met de herkenbare kwaliteit van Maza. Het trio bestaat uit de herkenbare smaken Muhammara, Aioli en Hoemoes Tuinkruiden. Je zet ze zo op tafel. Het Borrel Trio is lekker met wat pico’s, rauwkost en/of brood. En natuurlijk dat wij, net als iedereen, hopen dat de horeca snel weer helemaal open mag en dat we weer mogen genieten van en met elkaar en het lekkere eten zoals we gewend zijn.”

Juryrapport:
De hardlopers van Maza gecombineerd in één verpakking. Dat is innovatief zijn in een categorie met veel vergelijkbare producten.

Bron: Out.of.Home Shops

section1_page20_article36_1.jpg