WOERDEN – Om horecaondernemers bij te staan in het maken van een uitgebalanceerde borrelplank, lanceert Wyngaard Kaas de innovatieve digitale borrelplanktool. Met de tool is binnen seconden een borrelplank samen te stellen met als middelpunt één van de Wyngaard kazen.
Op de website van Wyngaard Kaas kan worden gekozen uit een van de negen borrelkazen. De tool vult automatisch de borrelplank aan met bijpassende vleeswaren, kazen, zoutjes en een passend drankadvies. Het is ook mogelijk zelf nog enkele keuzes te maken om de borrelplank aan te passen.
“Een goed opgebouwde borrelplank is meer dan een verzameling producten, het is gastbeleving in optima forma,” zegt Roy Goorts, marketing manager bij Wyngaard Kaas. “Onze planner helpt ondernemers tijd te besparen en tegelijkertijd te inspireren. Het resultaat: meer rendement én tevreden gasten.” Een doordachte borrelplank verhoogt de besteding per klant, creëert beleving, past in elk concept en vraagt geen culinaire achtergrond, schrijft de fabrikant.
Wyngaard Kaas is samen met Reypenaer onderdeel van het productportfolio van familiebedrijf Wijngaard Kaas. Sinds 1936 rijpen ze met liefde en vakmanschap bijzondere kazen in een historisch pakhuis. De natuurlijke omstandigheden in de rijpingskamers geven de kazen hun kenmerkende, volle smaak. Vier generaties vakmanschap staan garant voor kwaliteit en authenticiteit – waarden die ook in de horeca hoog gewaardeerd worden.
Bron: Out.of.Home Shops