section1_page26_article32_1.jpg Het winnen van een Beste Introductie is voor Ineke van den Bemt ook een stimulans om verder te innoveren.

Awards - Beste Introducties

Beste Introducties 2022: WINNAAR: TORK XPRESSNAP® TABLETOP SERVETDISPENSER

ZEIST – Het lijken kleine aanpassingen, maar regional brand activation manager Stefan Bruckmann en regional segment marketing manager commercial Ineke van den Bemt weten wel beter. Verbeteringen aan een dispenser vereisen engineering, veranderingen in de productie en heel veel tests, vertellen ze. Geen wonder dat ze zo blij zijn met het winnen van een Beste Introductie! En dan hebben we het nog niet gehad over de klanten van Essity, die hygiëne, kostenbeheersing en duurzaamheidsaspecten in één gebruiksvriendelijk systeem terugzien. Win-win!

Redactie |

Gefeliciteerd met de award. Hoe vieren jullie deze overwinning?
“Natuurlijk zullen we deze award voor Beste Introductie 2022 vieren met het Tork-team op ons kantoor in Zeist. Daarnaast delen we het geweldige nieuws in onze eigen regio en de trans-Atlantische business unit. Maar bovenal zien we dit als een erkenning voor het werk van iedereen die bij deze lancering betrokken is geweest en als een bevestiging dat we aan de behoeften van de markt en onze klanten voldoen. Het is mooi om deze feedback in de vorm van een prijs te ontvangen en het stimuleert ons zeker om verder te innoveren!”

Kun je wat meer vertellen over de weg naar deze introductie?
“Tork Xpressnap is een servettensysteem dat geliefd is bij veel van onze klanten, omdat het hygiëne, kostenbeheersing en duurzaamheidsaspecten combineert in één gebruiksvriendelijk systeem. Wij nemen feedback echter zeer serieus en hebben de servetdispensers verbeterd voor een nog betere ervaring en gebruiksgemak voor onze klanten. Verbeteringen aan een dispenser vereisen engineering, veranderingen in de productie en tests – het is geweldig om te zien dat klanten onze inspanningen en het harde werk dat in ogenschijnlijk kleine upgrades gaat zitten, belonen.”

Welke rol speelt ondersteuning in het succes van een introductie?
“Zoals bij elke Tork-introductie is de Tork Xpressnap servettendispenser ook via de relevante mediakanalen en op beurzen ondersteund. Zo brengen we onze klanten op de hoogte van onze innovaties en kunnen we de verbeteringen demonstreren.”

"Wij spelen altijd in op nieuwe of bestaande behoeften van de klant"
section1_page26_article32_2.jpg

Hoe zorg je dat je over drie jaar nog steeds een hardlopend product hebt?
“Wij volgen markt- en segmenttrends en gebruikersfeedback op de voet en baseren onze innovaties op marktonderzoek, peergroups en – last but not least – onze klanten. Onze innovaties, of het nu gaat om producten of diensten, spelen altijd in op de bestaande behoefte of nieuwe behoeften die zich ontwikkelen. Als een systeem als Tork Xpressnap ‘raak’ is en aan alle behoeften van onze klanten voldoet, zien we een lange levensduur. En evoluties gaandeweg verzekeren ons aanpassingen te doen op basis van veranderde behoeften of te reageren op feedback zodat we ons portfolio up-to-date houden.”

Wat kunnen we dit jaar voor leuke innovaties verwachten?
“Tork probeert altijd vooruit te denken als het gaat om specifieke markt- of segmentbehoeften. Natuurlijk hebben we nieuws en innovaties in de pijplijn die we graag op de markt willen brengen. We staan niet stil en hebben een aantal verrassingen in petto!”

Juryrapport:

“Een mooie aanvulling op het basisassortiment servetten.”

Dit artikel verscheen eerder in Out.of.Home Shops. Abonneren? Klik hier.