Bidfood_GVR_1.jpg V.l.n.r. Jolanda Jansen (ceo Rotterdam Ahoy), Dick Slootweg (managing director Bidfood), Robert Melaard (managing director Gastvrij Rotterdam).

Bidfood blijft betrokken bij Gastvrij Rotterdam

ROTTERDAM – Horecagroothandel Bidfood blijft nog minimaal drie jaar lang betrokken bij Gastvrij Rotterdam. Het bedrijf is al sinds de eerste editie van de beurs in 2013 een van de Founding Partners.

Redactie |

De groothandel heeft elk jaar een grote stand op de beurs waar horecaprofessionals het lokale en internationale aanbod ontdekken en inspiratie op te doen. “We zijn als Bidfood erg tevreden over de samenwerking met Gastvrij Rotterdam”, zegt managing director van Bidfood, Dick Slootweg. “De beurs is voor ons een erg belangrijk moment in het jaar voor het behalen van zowel de sales- als de marketingdoelstellingen van ons bedrijf voor heel Nederland. De kwaliteit van de vakbezoekers maakt dat we graag als Founding Partner aan deze beurs verbonden blijven.”

Founding Partners
Er zijn in totaal veertien Founding Partners betrokken bij Gastvrij Rotterdam, waaronder Heineken, Sligro Food Group en Royal Smilde Foods. “We hebben in 2012 het beursconcept van Gastvrij Rotterdam ontwikkeld in nauw overleg met marktleiders uit verschillende productgroepen waaronder Bidfood. Dit zijn vervolgens de Founding Partners geworden waarmee de beurs in de markt is gezet en in de afgelopen twaalf edities is doorontwikkeld tot het toonaangevende platform voor het midden- en hoogsegment van de horeca dat het nu is. Bidfood maakt ieder jaar op een professionele en zeer proactieve manier optimaal gebruik van de mogelijkheden die de beurs biedt en haalt daardoor telkens een uitstekend rendement uit het evenement”, aldus Robert Melaard, managing director Gastvrij Rotterdam.

De komend editie is van 21 tot en met 23 september in Ahoy Rotterdam.

Bron: Out.of.Home Shops