HAARLEM – Juicebar Blond&Brown, momenteel met één vestiging in de Westfield Mall of the Netherlands, wordt een franchiseformule. Ze wordt daarbij geholpen door The Franchise Club van Thijs Swinkels en Philip Christiaans.
Blond&Brown biedt klanten een uniek aanbod aan dagvers geperste sappen, smoothies en bowls. In korte tijd is het een sterke to-goformule geworden. Oprichters Olle en Jasper van Blond&Brown zijn enorm enthousiast over de nieuwe koers. “Ons doel is altijd geweest om mensen te inspireren gezonder en bewuster te leven,” aldus Olle. “Met de lancering van onze franchiseformule willen we onze missie verder verspreiden en meer mensen toegang geven tot onze gezonde en verantwoorde producten. The Franchise Club is voor ons de perfecte partner om deze groei te realiseren.”
The Franchise Club helpt bedrijven met het realiseren van franchiseformules. Eerder waren zij betrokken bij de succesvolle formule Brownies&downieS. “Blond&Brown is een merk dat perfect past in de huidige trend van bewust en gezond leven,” zegt Thijs Swinkels van The Franchise Club. “Met onze kennis en ondersteuning zijn wij ervan overtuigd dat Blond&Brown een landelijke groei kan realiseren, waarbij we echt zin hebben om samen met ondernemers een nieuwe formule te bouwen.”
Bron: Out.of.Home Shops