ROTTERDAM – Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) en De Efteling hebben hun samenwerking voor vijf jaar verlengd. CCEP levert al tientallen jaren het assortiment frisdranken aan het pretpark.
"Het vernieuwde partnership met de Efteling is voor ons een voorbeeld van hoe wij een samenwerking voor ons zien. De kracht van de samenwerking ligt in het feit dat deze verder gaat dan alleen het leveren van frisdranken. We zijn samen continu op zoek naar precies dát assortiment, díe beschikbaarheid, en zichtbaarheid die passen bij de uitstraling die de Efteling voor ogen heeft en we blijven ons met mooie activaties inleven in de doelgroep die het park bezoekt”, zegt Jeroen van Vliet, vp & country director CCEP.
Duurzaamheid
Er wordt groot ingezet op duurzaamheid. Er zijn op het park diverse inleverpunten en aparte afvalbakken voor het inzamelen van plastic flesjes en frisdrankblikjes zodat het materiaal gerecycled kan worden. Beide bedrijven introduceerden herbruikbare bekers die gevuld kunnen worden bij ‘Freestyle'-tapinstallaties.
“We willen in 2030 niet alleen een 9+ ervaring voor onze gasten bieden, maar ook klimaatneutraal opereren,” vertelt Fons Jurgens, algemeen directeur bij de Efteling. “We zijn als Efteling ambitieus en het bieden van kwaliteit staat altijd voorop. Om dit te behalen, zijn partners zoals CCEP essentieel. Samen kijken we naar kansen rondom een divers assortiment en verantwoorde logistiek met oog voor onze omgeving. We zijn enorm blij om deze duurzame samenwerking voort te zetten voor de komende jaren.”
Bron: Out.of.Home Shops