Fabrikanten

Introducties

Fuze Tea focust op de kracht van fusie met nieuwe campagne

ROTTERDAM – Made of Fusion, dat is de nieuwe wereldwijde campagne van Fuze Tea die de kracht van fusie viert. De campagne brengt een ode aan de verschillen en contrasten van mensen en de wereld waarin zij leven. “We kijken ernaar uit om met ons allereerste Fuze Tea-platform de contrasten in het leven te vieren met iedereen in Nederland.”

Redactie |

Voor deze creatieve campagne lanceert Fuze Tea het Made of Fusion-platform dat zich richt op de reislustige consument, ofwel ‘Modern Explorer’, die van nieuwe ervaringen houdt en zelfexpressie en -ontdekking belangrijk vindt. En van de onderdelen is het innovatieve platform waarbij de consument door middel van gamification haar contrasten kan ontdekken en uit welke ‘fusie’ zij bestaat. De consument maakt daarmee ook kans op een gepersonaliseerde citytrip voor 2 personen per trein.
Tim Geelen, senior brand manager Fuze Tea: “Fusie is wat ons als mens uniek maakt. Deze perfecte fusie van contrasten is ook wat Fuze Tea uniek maakt: een fusie van getrokken thee, fruitsmaken en een vleugje kruiden. Nu ook met twee nieuwe suikervrije varianten. We kijken ernaar uit om met ons allereerste Fuze Tea-platform de contrasten in het leven te vieren met iedereen in Nederland.”

Suikervrije varianten
Fuze Tea heeft recentelijk twee nieuwe suikervrije smaken geïntroduceerd: Fuze Tea Black Tea Raspberry Mint No Sugar en Fuze Tea Green Tea Appel Kiwi No Sugar. “We willen de consument graag met een gebalanceerd portfolio keuze aanbieden en hebben als doel gesteld dat 50 procent van ons verkoopvolume in 2025 bestaat uit dranken met geen of weinig calorieën. We zijn nu met 46 procent op de goede weg, maar dit vereist continue inzet. De introductie van deze twee nieuwe suikervrije varianten helpt ons weer een stukje verder”, aldus Geelen.

Bron: Out.of.Home Shops

fusion2.png