McDonald’s past bereidingswijze burgers aan

AMSTERDAM – McDonald’s Nederland past de bereiding aan van de Hamburger, Cheeseburger, Filet-O-Fish, Quarter Pounder en Big Mac. De fastfoodketen laat weten dat de burgers iconisch en tijdloos zijn, maar hierdoor niet per se altijd met de tijd meegaan. Om deze reden is de bereidingswijze aanpast.

Om de burgers te verbeteren worden de uitjes op de hamburger gedaan terwijl die op de grill ligt, maken ze de broodjes warmer, de sla knapperiger en wordt de saus beter verdeeld. Verder worden de burgers vers bereid op het moment dat de gast deze besteld.

Proef
De aanpassingen worden nationaal doorgevoerd en zijn het gevolg op een succesvolle proef. Annemarie Swijtink, senior director marketing, digital customer engagement en brand impact bij McDonald’s Nederland: “De kracht van McDonald’s is het bieden van constante kwaliteit van versbereide producten, waar in het land je ons ook bezoekt. Met deze nieuwe en verbeterde bereiding bieden we onze gasten nog meer smaak en kwaliteit.”

Bron: Out.of.Home Shops

 

best-burger-foto-1.jpg