VEGHEL – Museumpark VONK start een samenwerking met Hutten food & design, dat voortaan verantwoordelijk is voor de exploitatie van de museumhoreca. Naar eigen zeggen verbindt VONK zich hiermee aan een toonaangevende en vernieuwende horecapartner die duurzaamheid, gastvrijheid en kwaliteit centraal staat.
Hutten is al meerdere malen uitgeroepen tot beste bedrijfscateraar van Nederland en staat bekend om haar vernieuwende en toekomstgerichte werkwijze. Met de samenwerking willen de twee de bezoekersbeleving verder versterken door ook de culinaire beleving onderdeel te maken van de totale museumervaring. Eten en drinken vormen daarmee een vanzelfsprekend verlengstuk van het verhaal dat VONK uitdraagt.
Bijzondere en smaakvolle beleving
Ward Rennen, directeur-bestuurder van Museumpark VONK: “Gastvrijheid en duurzaamheid staan bij ons hoog in het vaandel, net als bij Hutten. Ik ben blij dat we in Hutten een cateraar hebben gevonden die onze bezoekers een bijzondere en smaakvolle beleving kan bieden. Hutten heeft een landelijke reputatie, maar is tegelijkertijd diepgeworteld in onze eigen regio. We zochten een partner die niet alleen excelleert in kwaliteit, maar ook onze visie deelt: dat beleving, betekenis en maatschappelijke verantwoordelijkheid hand in hand gaan. Die vonden we in Hutten.”
Enthousiasme en energie
Hutten beschouwt VONK als een unieke plek om haar visie op duurzame en toekomstgerichte horeca tot uitdrukking te brengen. “Dit wordt een hele toffe plek waar tienduizend jaar aan geschiedenis en verhalen samenkomen met de toekomst van deze unieke regio”, vertelt Gijsbert Bos, directeur Hutten food & design. “Het is bijzonder om daar onderdeel van te zijn. De locatie is ook prachtig, midden in het groen. Je vindt ons straks op verschillende plekken in het museum: in het restaurant in het museumgebouw, in de middeleeuwse herberg met een pop-upconcept en tijdens de zakelijke evenementen die in het auditorium of het museumpark kunnen plaatsvinden. We gaan met een nieuw team bouwen aan de gastvrijheid hier. Doordat we te allen tijde kunnen terugvallen op onze hospitalitytoppers van het Philips Stadion, creëren we rust en kunnen we vanaf het begin garanderen dat elk event soepel verloopt. Met veel enthousiasme en energie kijk ik uit naar deze samenwerking.”
Bron: Out.of.Home Shops