Partnercontent

Awards - Beste Introducties

Winnaar Beste Introductie Coca-Cola European Partners: 'een creatieve cocktail met Royal Bliss'

ROTTERDAM - Coca-Cola is opnieuw in de prijzen gevallen met de Beste Introductie. De frisdrankenproducent heeft in 2019 Royal Bliss op de markt gebracht, waarmee premium mixers aan het portfolio zijn toegevoegd. Carolien de Kok, portfolio & channel marketing manager bij The Coca-Cola Company en Anouk Vermeer, manager shopper marketing horeca bij Coca-Cola European Partners, reageren op de winst.

Redactie |

Wat is jullie eerste reactie op het winnen van de Beste Introductie?
Vermeer: “Wat een mooie waardering vanuit de industrie op de lancering van Royal Bliss afgelopen jaar in Nederland. Mede omdat we deze prijs vorig jaar al in ontvangst mochten nemen voor Fuze Tea. We streven ernaar om met ons uitgebreide portfolio continu in te spelen op de veranderende behoefte van de consument. Met Royal Bliss hebben we voor het eerst premium mixers aan ons portfolio toegevoegd, waarmee je in een handomdraai een kwalitatieve mixdrank kunt maken of juist een uiterst creatieve cocktail. Dit is een bekroning op het werk wat gedaan is door het hele team en het vertrouwen dat we hebben gekregen van ondernemers om Royal Bliss tot een succes te maken.”

Waarom denken jullie dat jullie klanten het product hebben gekozen tot Beste Introductie 2019?
Vermeer: “Royal Bliss is een veelzijdige mixer, gemaakt door bartenders, voor bartenders. Het assortiment heeft veel verschillende smaaktonen, waardoor het de ideale mixer is. Met slechts vier varianten kunnen bartenders oneindig veel variaties maken, van heel simpel tot uiterst complex. Daarnaast hebben we dit samen met de experts uit de industrie gelanceerd en uitgerold, onder andere met Dr. Rotterdam en The Five Points Den Haag. We krijgen veel enthousiaste reacties van horecaklanten, die met name waarderen dat Royal Bliss een exclusief merk is voor de horeca, in tegenstelling tot andere premium mixermerken.”

Wat zijn de plannen met dit product voor aankomend jaar?
Vermeer: “Ook komend jaar staan de high-endbartenders centraal bij Royal Bliss. Daarnaast zal er nog meer worden geïnvesteerd om Royal Bliss nog bekender te maken onder consumenten.”

Hoe geven jullie invulling aan de ondersteuning?
De Kok: “De premium mixers van Royal Bliss plaatsen de spirit op een voetstuk en laten deze uitblinken. We geven hierbij tips en suggesties als het gaat om ijs, glaswerk en hoe je op een eenvoudige manier met bijvoorbeeld bijzondere garnering een hele mooie mixer kan maken. Samen met onze klanten kijken we wat er nodig is om hun gasten een perfecte serve te kunnen serveren. De ambitie is om zowel de gast als de bartender te inspireren, zodat we samen de kwaliteit van mixdranken nóg verder kunnen verhogen. Dit sluit ook aan bij de trend dat gasten bereid zijn om meer te betalen voor een kwalitatieve serve.”

Wat mogen we dit jaar weer van jullie aan mooie introducties verwachten?
De Kok: “Met Royal Bliss blijven we continu innoveren op het gebied van productinnovatie en activatie, om gasten, personeel en ondernemers te inspireren met Royal Bliss.”

Juryrapport:
“Het Royal Bliss-assortiment van Coca-Cola is een mooie aanvulling op het premium portfolio van deze frisdrankproducent.”

Bron: Out.of.Home Shops

full-range2.jpg