Cateringconcept Rosa's op 15 locaties ABN AMRO

FOTOREPORTAGE SCHIEDAM - Prorest Catering lanceerde samen met OSP Zakelijke Catering een aantal weken geleden een nieuw mediterraans concept 'Rosa's' bij ABN AMRO. Out.of.Home Shops nam er een kijkje.

Willem-Paul de Mooij |

Enige weken draait Rosa's nu op vijftien cateringloaties van ABN AMRO. Het mediterrane concept Rosa’s staat voor puur en vers huisgemaakt eten eerlijk gemaakt en bij voorkeur biologisch, zeggen Prorest en OSP. Ze sloegen eind vorig jaar de handen ineen om tot een uniek aanbod en daarmee ook een uniek foodconcept te komen. ABN AMRO wilde namelijk dat 70 procent van het assortiment duurzaam is en dat daarvan een kwart binnen een straal van 162 km is geproduceerd. Verder stuurt ABN AMRO op een nog hogere mate van gasttevredenheid op de verschillende cateringlocaties. Dit zit in het concept, zeggen ze.

Contract
"Wij wisten het belangrijke contract met ABN AMRO wederom gegund te krijgen door samen te werken met een andere cateraar bij de bank", vertelt Dick Bennink, algemeen directeur bij Prorest. Zodoende hielden beide bedrijven met het nieuwe contract hun eigen locaties. Er werden dus geen mensen overgenomen en er kwam daardoor geen onrust bij de gedetacheerden van de ABN AMRO.

App
Als onderdeel van het nieuwe concept is ook een eigen app geïntroduceerd. In de app kan de gast terecht voor informatie over Rosa’s en aanbiedingen.

Onder dit bericht meer foto's van onze verslaggever van Out.of.Home Shops. Lees meer over de achtergronden van het concept in de reeds verschenen oktobereditie. Geen abonnement? Vraag er hier een aan.

Bron: Out.of.Home Shops

01rosa-a840x630.jpg