Winnaar Beste Introductie Lemar B.V.: 'Ambachtelijke bereidingswijze proef je in de reep'

HOEVELAKEN - Eat Natural Protein Packed Salted Caramel heeft de Beste Introductie 2019 gewonnen. Marieke Bussink, marketing manager bij Lemar B.V. is blij met deze waardering.

Wat is jullie eerste reactie op het winnen van de Beste Introductie?
“We zijn als Lemar supertrots op deze prijs en vinden het een enorme waardering van onze handelspartners voor ons als merkenbouwers en voor het merk Eat Natural. Het out-of-homekanaal is en blijft voor het merk Eat Natural erg belangrijk.”

Waarom denken jullie dat jullie klanten het product hebben gekozen tot Beste Introductie 2019?
“De introducties in 2019 hebben we met veel aandacht en passie samen ontwikkeld met het Eat Natural-team in het Verenigd Koninkrijk, door goed te luisteren naar onze partners en door in te spelen op de consumentenbehoeften en trends. Speciale smaken, maar ook eerlijke ingrediënten die iets extra’s toevoegen zoals extra vezels en proteïne. Onze repen worden met de hand gerold in de Makery in het VK. Die ambachtelijke wijze alsof je het zelf thuis in de oven bakt; dat proef je. Dat is waar we met Eat Natural het verschil maken. Tel daar de grote stukken noot en smeuïge dadels met een twist van gezouten karamel bij op en voilà! De absolute helden van deze award winning reep.”

Wat zijn de plannen met dit product voor aankomend jaar?
“We hebben nog veel te winnen qua bekendheid van deze recente introductie en we willen nog veel meer OOH-consumenten kennis laten maken met deze heerlijke reep. Daarnaast willen we ook meer en meer het echte, unieke verhaal achter de producten van Eat Natural gaan vertellen. En dat geldt ook zeker voor de Salted Caramel reep. De liefde en passie van ‘de makers’ zullen we daarom meer en meer laten zien.”

Wat mogen we dit jaar weer van jullie aan mooie introducties verwachten?
“We hebben recent de Eat Natural Simply Vegan reep met veel succes geïntroduceerd en zijn ook nu weer met nieuwe concepten bezig. Eat Natural als merk blijft in beweging en voor dynamiek in de categorie zorgen.”

Juryrapport: 
“Dit is een mooi product dat inspeelt op de trends in het schap met verantwoorde snacks. Daar is vanuit consumenten steeds meer behoefte aan.”

Bron: Out.of.Home Shops