GfK reikt Out of Home Formule awards 2020 uit: Brownies & Downies

VEGHEL – Brownies & Downies is net als vorig jaar uitgeroepen tot de winnaar van de GfK Out of Home awards in de categorie Coffee en Lunch.

Vanmorgen is het team van Brownies & Downies verrast door Rob van Tilborg, associate consultant Out of Home & Foodservice bij GfK die voor de deur stond om een grote bos bloemen en de award uit de reiken. Deze zijn in ontvangst genomen door Thijs Swinkels en Hellen van Milt. Vorig jaar viel het bedrijf ook al in de prijzen. Andere genomineerden in deze categorie waren Bagels & Beans en Doppio Espresso.

Onderzoek
In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van formules in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal). Het onderzoeksbureau stelt dat gemak en genieten kernaspecten en basis voorwaarden zijn binnen de context van foodservice maar dat de echt toegevoegde waarde vaak zit in het uitblinken op één van de andere G’s.

Bron: Out.of.Home Shops