GfK reikt Out of Home Formule awards 2020 uit: Hutten

VEGHEL – Opnieuw is Hutten uitgeroepen tot de winnaar van de GfK Out of Home awards in de categorie At work/bedrijfscatering, net als het afgelopen jaar.

Vanmorgen is het team van Hutten verrast door Rob van Tilborg, associate consultant Out of Home & Foodservice bij GfK die voor de deur stond om een grote bos bloemen en de award uit de reiken. Deze zijn in ontvangst genomen door Gijsbert Bos en Guido van der Krabben. Vorig jaar viel het bedrijf ook al in de prijzen. In de categorie At work/bedrijfscatering waren ISS Catering en Vitam eveneens genomineerd.

Onderzoek
In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van formules in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal). Het onderzoeksbureau stelt dat gemak en genieten kernaspecten en basis voorwaarden zijn binnen de context van foodservice maar dat de echt toegevoegde waarde vaak zit in het uitblinken op één van de andere G’s.

Bron: Out.of.Home Shops