Horeca

Horecakieswijzer moet ondernemers helpen bij verkiezingen

WOERDEN - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) helpt ondernemers om een keuze te maken voor de aankomende Tweede Kamerverkiezingen. De Horecakieswijzer laat zien hoe politieke partijen in hun verkiezingsprogramma rekening houden met de speerpunten van de horeca.

Cas Smit |

Op deze manier hoopt KHN dat ondernemers in maart weloverwogen hun stem kunnen uitbrengen. Daarnaast wil de brancheorganisatie met deze tool de partijen bewustmaken van de consequenties die hun voorstellen hebben voor de horecasector.

KHN-voorzitter Robèr Willemsen: “De meeste kiezers, ook horecaondernemers, lezen de uitgebreide verkiezingsprogramma’s niet. Om de informatie toch over te brengen en ondernemers te helpen om weloverwogen hun stem uit te brengen, hebben wij alle standpunten geanalyseerd. Met de Horecakieswijzer delen we belangrijkste punten voor de horeca met onze leden. Zo kunnen zij goed beslagen ten ijs komen op 17 maart.”

Bron: Out.of.Home Shops

foto-khn.jpg