Hutten startte net als veel andere cateraars een maaltijdbezorgservice

Hutten: ‘Rustige periode geeft tijd voor verbetering’

VEGHEL - Sinds het invoeren van de intelligente lockdown hebben cateraars op grote schaal bezorgservices opgezet. Een daarvan is Hutten. Wat doet de cateraar en wat is de gedachte erachter? “We hadden al langer plannen om een dergelijke service op te zetten”, vertelt Jacob Jan Bos, corporate manager Commercie bij Hutten.

“We hebben de webshop met bezorgservice opgezet als extra verkoopkanaal voor Hutten”, vertelt Bos. “Het is een oplossing voor huidige opdrachtgevers, maar ook voor potentiële klanten. Ze kunnen via de bezorgservice op elke locatie een ontbijt, lunch of maaltijd laten bezorgen bij hun medewerkers. Dat zal in de toekomst alleen nog maar relevanter zijn, ook na het opheffen van de maatregelen. Na deze crisis zullen werkomgevingen veranderen. Werknemers gaan straks niet massaal tegelijk weer aan het werk op kantoor. Wij willen flexibel zijn met onze dienstverlening waar dat nodig is. In bedrijven met anderhalve meter afstand of bij mensen thuis.”

Bron: Out.of.Home Shops

Dit artikel verscheen eerder in Out.of.Home Shops. Abonneren? Klik hier.