Nominaties GfK Out of Home Formule Rapport 2019 bekend | Out of Home Shops

Nominaties GfK Out of Home Formule Rapport 2019 bekend

DONGEN – De nominaties en winnaars van het GfK Out of Home Formule Rapport zijn bekend. Recente bezoekers beoordeelden hun bezoek aan de formules en hebben hun mening gegeven in een grootschalig online consumentenonderzoek. Onder de genomineerden bevinden zich volgens GfK vaste bekenden, maar zeker ook verrassende nieuwkomers.

In de categorie Fastservice zijn de genomineerden Eazie, Family en Sushipoint. In de categorie Coffee & Lunch gaat de strijd tussen Backwerk, Bagels & Beans en Brownies & Downies. Genomineerden in de categorie On the Move zijn AH to go, Esso en Spar en lijst genomineerden wordt gecomplementeerd door de categorie At Work met daarin Albron, Hutten Catering en Vitam.

Gasttevredenheid
In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van bijna zeventig formules in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal). Het onderzoeksbureau stelt dat gemak en genieten kernaspecten en basis voorwaarden zijn binnen de context van foodservice maar dat de echt toegevoegde waarde vaak zit in het uitblinken op één van de andere G’s.

Het GfK Formule Rapport - Out of Home geeft een zeer volledige weergave van de ontwikkeling in waardering en loyaliteit onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. De volledige resultaten van dit onderzoek worden via speciale online analyse portal inzichtelijk gemaakt.

Out.of.Home Shops
Op 27 juni wordt bekend gemaakt welke organisaties Julia’s, Bagels & Beans, Spar en Hutten Catering, de winnaars van vorig jaar opvolgen. Die dag worden de winnaars verrast met een bezoek van GfK en Out.of.Home Shops. Een verslag hiervan wordt gepubliceerd op de site en in Out.of.Home Shops.

Bron: GfK/Out.of.Home Shops